جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: پنج هزار جانباز اعصاب و روان داریم که تحت پوشش مرکز درمانی اعصاب و روان «جنت» هستند که این بیمارستان امروز با حضور استاندار فارس به بهره برداری می رسد که ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پیام خبر، رجبعلی راهی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۲ اسفند ۵۸ و قبل از آغاز جنگ تحمیلی، امام راحل (ره) دستور راه اندازی بنیاد شهید را صادر کرد، گفت: برنامه عیادت از پدر و مادر شهدا را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به اینکه جنگ یک علم است، مثل گذشته نیست که جنگ به زور بازو و شمشیر باشد، عراق با تمام توان آمد و نخبگان این کشور در برابر این رژیم تا دندان مسلح ایستادند، اضافه کرد: فرزندان شهدا هم جز نخبگان جامعه هستند و فردا از ۷۰۰ نخبه فرزند شهیدان و ایثارگران، تجلیل می شود و در هر سال ۲۲ نفر از برترین های کنکور از فرزندان شهدا و ایثارگران هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ برنامه در بازه زمانی دهه فجر تا روز شهید در نظر گرفته شده است، افزود: پنج هزار جانباز اعصاب و روان داریم که تحت پوشش مرکز درمانی اعصاب و روان «جنت» هستند که این بیمارستان امروز با حضور استاندار فارس به بهره برداری می رسد که ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

راهی در پاسخ به سوالی در خصوص طرح ساماندهی گلزارهای شهدا، تاکید کرد: ۸۰ درصد گلزارهای شهدا ساماندهی شده و حدود ۲۰ درصد باقیمانده است و در مجموع ۱۴ هزار و ۲۱۲ مقبره شهید در فارس وجود دارد.

 

کد خبر 21414

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید