یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۲۵ جمادى الأول ۱۴۴۵ قمری | ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ میلادی
هدر بالا
  1. آگهی های دولتی
سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۴۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به خرید 2 دستگاه واتر جت 10 تنی قابل نصب بر روی شاسی بنز 1924 جهت اداره پشتیبانی ماشین اداره آلات از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۹۶۶۸۸۰۰۰۴۰۰ به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید.

پیام خبر: شناسه آگهی 1547489

شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به خرید 2 دستگاه واتر جت 10 تنی قابل نصب بر روی شاسی بنز 1924 جهت اداره پشتیبانی ماشین اداره آلات از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۹۶۶۸۸۰۰۰۴۰۰ به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضاء مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمناَ در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن: 32232763-071 آماده پاسخ گویی می‌باشد.
• مبلغ برآورد: 35/834/800/000 ریال
• مدت زمان تحویل : 5 ماه از تاریخ انعقاد قرارداد
• شرایط متقاضیان : کلیه تولید کنندگان یا فروشندگان اشخاص حقیقی و حقوقی
• محل تحویل : شهرداری شیراز (اداره پشتیبانی ماشین آلات)
• مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 1/297/000/000 ریال بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی نقدی بحساب سپرده 100805504742 کد مرجع 102451 بانک شهر شعبه چمران بنام شهرداری شیراز (شناسه ملی 14002091671 - کد اقتصادی 411364877455)
• برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
• در زمان انعقاد قرارداد 5% مبلغ پیشنهادی بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی اخذ می گردد.
• مهلت دریافت (توزیع) اسناد: متقاضیان میتوانند حداکثر ساعت 17:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/6/1 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اسناد مناقصه را دریافت نمایند. لازم به ذکر است مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه می بایست در زمان مقرر فوق نسبت به دریافت اسناد صرفا از طریق سامانه اقدام نمایند در غیر اینصورت امکان شرکت در مناقصه را نخواهند داشت.
• آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه ستاد حداکثر تا ساعت 14:00 روز یکشنبه مورخ 1402/6/12 می باشد. شرکت کنندگان می بایست تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس شیراز، خیابان حر، نبش کوچه 8 شهید مجتبی قطبی، ساختمان معاونت خدمات شهری، کد پستی 33669-71368 تحویل نمایند.
• تاریخ و محل بازگشایی پاکات : روز دوشنبه ساعت 13 مورخ 1402/6/13 در محل چهارراه خلدبرین، سالن اجتماعات واقع در شهرداری منطقه 1 می باشد.
• مدت اعتبار پیشنهادها 20 روز می باشد.
• پیش پرداخت بر اساس آیین نامه معاملات شهرداری در قبال دریافت ضمانتنامه معتبر بانکی قابل پرداخت می باشد.
• بدیهی است هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
• شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار میباشد در اینصورت سپرده ها مسترد می گردد.
• شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
• سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
• آگهی و اطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سایت https://shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده می باشد.
• برنده مناقصه موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir تا قبل انعقاد قرارداد می باشد.
• اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 1456
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز

 

کد خبر 214660

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید