پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: تولید برنامه های جذاب در قالب های متنوع همچون مستند ترکیبی، پرسش و پاسخ با محوریت بررسی ابعاد مختلف بیانیه «گام دوم» انقلاب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پیام خبر، با عنایت به ابلاغ بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت ورود به «دهه پنجم انقلاب اسلامی» و ضرورت تبیین هنرمندانه و خلاقانه بیانیه راهبردی «گام دوم» و تبدیل مفاد آن به گفتمان رایج ستاد اجرایی بیانیه گام دوم در صدا وسیمای فارس راه اندازی شد.

سید تقی سهرابی، امروز در نشست شورای معاونین صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اهمیت تبدیل منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به گفتمان و باور رایج در جامعه، گفت: ما در رسانه وظیفه خود می دانیم با برنامه ریزی مناسب تبیین هنرمندانه و خلاقانه بیانیه گام دوم را تا حصول نتیجه در دستور کار داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با اعلام اینکه چهار حوزه پیام رسانه وظیفه دارند، برنامه های خود را در این خصوص ارائه کنند، افزود: متناسب با سرفصل های این بیانیه راهبردی با دعوت از کارشناسان خبره ضروری است نسبت به ارائه راهکارهای عملی و اجرایی در برنامه های مختلف به ویژه برنامه های گفتگو محور اقدام رسانه ای انجام شود.

سهرابی افزود: تولید برنامه های جذاب در قالب های متنوع همچون مستند ترکیبی، پرسش و پاسخ با محوریت بررسی ابعاد مختلف بیانیه «گام دوم» انقلاب در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس با اشاره به موفقیت تولیدات رسانه ای مربوط به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رادیو، تلویزیون، خبر، فضای مجازی، موسیقی و پژوهش، تاکید کرد: شیوه موفق اتخاذ شده این بار با موضوع گام دوم ادامه خواهد یافت.

وی، ظرفیت های انقلابی موجود در رسانه را مناسب برای تبدیل بیانیه «گام دوم» به گفتمان غالب در جامعه دانست و از همکاران خود در بخش های مختلف رسانه استانی خواست تمام تلاش خود را برای تبلیغ و تبیین بیانیه گام دوم به کار گیرند.

 

کد خبر 21561

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید