شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۱۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس هیئت پزشکی و ورزشی فارس با اشاره به اینکه در سال ۹۷ رشد بیش از ۱۵ درصد آمار ورزشکاران سازمان یافته با بیش از ۲۰۷ هزار نفر را شاهد بودیم، گفت: افزایش آمار بیمه ها و ورزشکاران سازمان یافته به معنای اینست امنیتی ایجاد شده که ورزشکاران امنیت ورزشی و پزشکی داشته باشند.

به گزارش پیام خبر، کاوه باشتی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال ۹۷ رشد بیش از ۱۵ درصد آمار ورزشکاران سازمان یافته با بیش از ۲۰۷ هزار نفر را شاهد بودیم، گفت: افزایش آمار بیمه ها و ورزشکاران سازمان یافته به معنای اینست  امنیتی ایجاد شده که ورزشکاران امنیت ورزشی و پزشکی داشته باشند.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی فارس با اشاره به اینکه ۳۳ درصد رشد پرداخت هزینه ها را شاهد بودیم که بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به ورزشکاران پرداخت شده است، اظهارداشت: در راستای افزایش رضایتمندی ورزشکاران را نرم افزاری تهیه شده است، به گونه ای که یک روز پس از ارسال مدارک پزشکی دریافت هزینه ها را خواهیم داشت.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که عضویت ورزشکاران از سال آینده به شکل آنلاین انجام می شود و بیمه های ورزشی یکساله شد، اضافه کرد: بالغ بر ۲۷ هزار ساعت پوشش مسابقات ورزشی داشتیم که ۱۵ درصد افزایش از خود نشان می دهد و پوشش پزشکی مسابقات از طریق مکاتبه با هیئت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۰ کارگاه آموزشی پرشکی ورزشی برگزار شد و این هیئت تنها هیئت مجاز برای برگزاری آموزش های پزشکی ورزشی است، افزود: دوره های ماساژ ورزشی، امدادگری ورزشی، کمک های اولیه، ورزش درمانی و ورزش در آب توسط این هیئت برگزار شد.

باشتی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰ نفر معاینه و درمان شدند، افزود: امیدوارم مسئولین ارشد استان در راستای توریسم درمانی پروازهای مستقیم از کشورهای عربی به شیراز را راه اندازی کنند.

 

کد خبر 21803

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید