پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. عکس
سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه باید برنامه های نیمه شعبان و مهدویت را به خوبی برگزار کنیم و الگوهای شادی مشروع دینی و مذهبی را به جامعه ارائه دهیم، گفت: مراسم استانی «حماسه حضور برای ظهور» در فارس برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، حجت الاسلام محمد رضایی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: باید برنامه های نیمه شعبان و مهدویت را به خوبی برگزار کنیم و الگوهای شادی مشروع دینی و مذهبی را به جامعه ارائه دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهارداشت: برنامه های دهه مهدویت باید در یک قالب شاد اجرایی شود و باید مساجد و بنیاد حضرت مهدی (عج) به خوبی در این ایام فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های این ایام به شکل استانی باید به شکل یک حرکت استانی و وسیع روی دهد، اضافه کرد: همچون اربعین که در بحث اربعین بحث عزاداری را داریم و بحث شادی در این ایام شکل گیرد.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه امسال مراسم استانی «حماسه حضور برای ظهور» در تمامی شهرستان ها و شیراز برگزار می شود، افزود: امسال چهار مسیر برای راهپیمایی این مراسم در نظر گرفته شده است که مسیر اول میدان امام حسین (ع) (ستاد) – بلوار زند – خیابان پیروزی – سه راه نمازی – بلوار شهید دستغیب خواهد بود، مسیر دوم از چهارراه شهدای پانزده خرداد (پارامونت) – خیابان لطفعلی خان زند – سه راه نمازی – بلوار شهید دستغیب، مسیر سوم از شاهزاده قاسم - خیابان حضرتی و مسیر چهارم چهارراه غدیر (میدان مصدق) خیابان لطفعلی خان زند خواهد بود که در نهایت به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ختم می شود و مراسم از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و برای مراسم داخل حرم از یک مداح جوان خوش صدا استفاده خواهد شد.

وی با یادآوری این مطلب که موضوع «گام دوم» نباید روی زمین بماند، افزود: بخشی از گام دوم به بحث انتظار بر می گردد و مقام معظم رهبری افق را در نهایت به ظهور امام عصر (عج) را مد نظر قرار داده اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: به موضوع شادی در دین اسلام به خوبی توجه شده است و به نظر من باید موضوع شادی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 23674

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید