چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کتاب «ساختن و شکستن گرید» به اهتمام مهگان فرهنگ و نسرین صدقیان، مدرسان شیرازی به مناسبت سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان رشته گرافیک و طراحی ارایه شد.

به گزارش پیام خبر، این کتاب که هم اکنون در نمایشگاه کتاب تهران موجود است اثری کارگاهی و تئوری از  سرگذشت ساختن و شکستن ساختار در فضای گرافیکی در همه زمینه هاست.

این کتاب که توسط نسرین صدقیان و مهگان فرهنگ در انتشارات دانشگاه پارس به چاپ رسیده است؛ نوشته «تیموتی سامارا» از انتشارات راک پورت امریکاست.

این کتاب آخرین ترجمه مهگان فرهنگ و نسرین صدقیان در حوزه گرافیک به شمار می رود که به بهانه نمایشگاه کتاب و روز جهانی گرافیک به بازار نشر آمده است.

این چهارمین کار تخصصی در حوزه گرافیک است که توسط مهگان فرهنگ انجام پذیرفته و دومین کار مشترک با نسرین صدقیان، مدرس گرافیک به شمار می رود.

این مدرسان رشته گرافیک پیشتر در کتاب «لی اوت» همکاری مشترک داشتند که نشر آبان چاپ کرد.

کتاب «ساختن و شکستن گرید»شامل دوبخش هست؛ گرید را بشناسیم و در آن در مورد انواع گریدهایی که در طول تاریخ آثار گرافیکی داشته و با بررسی تاریخی و بعد نمونه های فنی را نشان می دهد و بخش دوم که به آثاری می پردازد که دست به این ساختارشکنی زده اما دارای قواعد درست نیز می باشد.

کتاب «ساختن و شکستن گرید» توسط انتشارات دانشگاه پارس چاپ و در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

 

کد خبر 24496

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید