![پیام خبر](/images/theme/print_logo.png)
به گزارش پیام خبر، رویداد جایزه ملی مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) صنعت آب و فاضلاب با حضور هاشم امینی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور و مرتضی بخشایش، مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، در تالار آبگینه آبفا استان تهران برگزار شد و از بهمن بهروزی، مدیرعامل آبفا شیراز، به عنوان سفیر برتر این حوزه تقدیر شد.
هاشم امینی، در این مراسم با تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفیت در تمامی سطوح صنعت آب و فاضلاب، اقتصاد آب را بهعنوان یک موتور محرکه اساسی معرفی کرد و بیان داشت: این موضوع نباید تنها به حوزه حکمرانی محدود شود.
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: مرکز ارتباط با مشتریان باید بهعنوان پلی بین مردم و مدیران، تحولی بنیادین در ساختار فیزیکی و نیروی انسانی خود تجربه کند؛ کارکنان این مراکز نیز باید افرادی صبور، باتجربه و حساس باشند تا رضایت مشتریان و کارکنان، بهعنوان ذینفعان اصلی، تامین شود.
وی همچنین بر ضرورت بهکارگیری هوش مصنوعی در شرکتهای آب و فاضلاب بهویژه در مراکز ارتباط با مشتریان تاکید کرد و گفت: توجه بیشتر به آموزش و ایجاد آرامش برای کارکنان این بخش، منجر به بهبود خدمات و افزایش رضایت عمومی خواهد شد.
- برچسب
- آبفا
- آبفا شیراز
- شیراز