
به گزارش پیام خبر، فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه های استان فارس با تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی مسافران گفت: از مهمترین اقدامات فرودگاه شیراز در ایام نوروز رعایت شئونات ماه مبارک رمضان، پاسخ گویی به موقع و رعایت حقوق مسافران توسط شرکت های هواپیمایی است.
وی افزود: در صورت بروز تاخیرات پروازی، آماده سازی نمازخانه ها، نظارت بر عملکرد غرفه ها مبنی بر نرخ گذاری کلیه کالاها و رعایت اصول بهداشتی در غرفه فست فود و خوراکی فروشی ها، به روز رسانی روشنایی سطوح پروازی، بررسی تجهیزات و ماشین آلات شرکت های هندلینگ، ساماندهی و ایمن سازی اپرون و هماهنگی با نیروهای امنیتی و حفاظتی از جمله فعالیت های این فرودگاه است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز، آمادگی برای انجام پروازهای فوقالعاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد.
گفتنی است؛ حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برنامهریزی مطلوب برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی ارائه دادند.
- برچسب
- فرودگاه شیراز