یکشنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۲۸ شوّال ۱۴۴۶ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۵ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ ۱۴:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: شرکت مخابرات ایران در ایجاد بسترهای زیرساختی خدمات الکترونیکی پیشرو است و این شرکت, همواره در تلاش است که مشتریان هرگونه خدمات مخابراتی را از طریق درگاه های الکترونیکی انجام دهند.

به گزارش پیام خبر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، با توجه به شکل زندگی مدرن و شتاب گرفتن زندگی های امروزی نیاز داریم که یک سری از کارها و امور زندگی مان را به صورت غیر حضوری و از راه دور مدیریت کنیم ، در همین راستا شرکت مخابرات ایران و به الطبع مخابرات منطقه فارس یک سری سامانه غیر حضوری را برای مدیریت کردن خدمات دریافتی مشترکین از سوی این شرکت به مشتریان معرفی نموده است تا خدمات خود را به آسان ترین شکل ممکن ارائه نماید.

مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران در ایجاد بسترهای زیرساختی خدمات الکترونیکی پیشرو است و این شرکت, همواره در تلاش است که مشتریان هرگونه خدمات مخابراتی را از طریق درگاه های الکترونیکی انجام دهند.

هومان محمودی افزود: سامانه های ۲۰۰۰،۲۰۱۱۷،۲۰۲۰، مخابرات من ، کد دستوری #۲۰۲۰*، adsl.tci.ir و پرتال شرکت مخابرات ایران www.tci.ir از جمله درگاه های است که خدمات مورد نیاز مشتریان را بدون حضور آنان در مراکز خدمت ارایه می دهند .

وی تصریح کرد : از جمله خدمات قابل ارایه توسط این درگاه پشتیبانی سرویس‌های اینترنت، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، دریافت اطلاعات در خصوص تلفن همگانی ، خرید سرویس‌های VDSL، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه، درخواست پشتیبانی، گزارش ریز مصرف اینترنت، تست سرعت دسترسی به سامانه "مخابرات من"، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد- ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت، خرید سرویس اینترنت پرسرعت است.

همچنین ارایه خدمات پرداخت قبض تلفن ثابت ، پرداخت قبض ( قبض میان دوره / قبض پایان دوره) (قبض تجمیعی )، مشاهده ریز هزینه های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه های قبض، خدمات تلفن ثابت ( سرویس های ویژه شامل : انتظار مکالمه ، مکالمه کنفرانسی ، شماره گیری سریع ) ، ( قطع و وصل تلفن )، ( درخواست تغییر آدرس مکاتبات ) ، ( باز و بسته کردن صفر دوم ) ، ( درخواست کشف مزاحم ) ( اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، مدیریت درخواست تلفن ثابت و سرویس های ارزش افزوده را از دیگر موارد برای این درگاه ها اعلام کرد .

 

کد خبر 249234

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید