دوشنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۲۲ شوّال ۱۴۴۶ قمری | ۲۱ آوریل ۲۰۲۵ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۱ فروردین ۱۴۰۴ ۱۳:۲۵
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: سامانه ای برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی از خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس راه اندازی شده است.

به گزارش پیام خبر، ناصر رضایی گفت: سامانه پیام رسان «ایتا» با شماره تلفن ۰۹۳۵۷۵۳۸۹۹۱ برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی از خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس راه اندازی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: با توجه به اینکه استان فارس یکی از مقاصد اصلی گردشگران و هموطنان عزیزمان در ایام نوروز است و این استان میزبان تعداد زیادی از هموطنان در این ایام است، شماره تلفن ۰۹۳۵۷۵۳۸۹۹۱ به عنوان راهی برای ارائه پیشنهادات، انتقادات و شکایات هموطنان در خصوص خدمات زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس از طریق پیام رسان «ایتا» در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: هموطنان عزیز می‌توانند از این طریق مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و پیشنهادات خود را ارسال کنند تا خدمات بهتری در این ایام به مسافران و شهروندان ارائه شود.

 

کد خبر 250360

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید