یکشنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۲۸ شوّال ۱۴۴۶ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۵ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۵ فروردین ۱۴۰۴ ۲۱:۵۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال نو ارتباطات پایدار خواهیم داشت.

به گزارش پیام خبر، حامد شیخ پور، گفت: در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال نو ارتباطات پایدار خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر آماده‌باش حداکثری مراکز مخابراتی منتخب و شیفت‌های نوروزی به‌منظور ارائه خدمات ارتباطی به مردم در ایام تعطیلات، افزود: با هدف تحقق مشتری‌مداری حداکثری و همچنین ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان، شیفت‌های آماده‌باش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفته‌ شده که با استفاده از تمهیدات صورت‌گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود.

شیخ‌پور با بیان اینکه فعالیت‌های مختلف شرکت مخابرات ایران هر سال در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور خدمت‌رسانی به‌صورت مستمر برقرار است، گفت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همین‌طور خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تامین یونیت‌های یدکی برای سامانه‌های انتقال، افزایش IP برای نقاطی که با مشکل کمبود IP مواجه است، افزایش پهنای باند اینترنت و تقویت ظرفیت کانال‌های ورودی و خروجی را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعته پشتیبانی فنی و پاسخگویی و همچنین تامین دیزل‌های اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق، از دیگراقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدمات‌دهی به مشتریان در ایام نوروز ۱۴۰۳ در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time به‌منظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی کشور در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دوره‌ای و مستمر در ایام نوروز به‌منظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه‌های مرتبط با مشتریان، افزایش یافته است.

شیخ‌پور یادآور شد: همه کاربران می‌توانند برای رفع ایرادات و خرابی‌های موردی، در طول ساعات شبانه‌روز با مراکز تماس و سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند و یا درخواست‌های خود را از طریق نرم‌افزار همراه «مخابرات من» ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

کد خبر 250598

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید