یکشنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۲۸ شوّال ۱۴۴۶ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۵ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۸ فروردین ۱۴۰۴ ۱۴:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴، ۵ هزار و ۹۹۲ تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند.

به گزارش پیام خبر، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴، ۵۹۹۲ تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند.

بنابراین گزارش، از این تعداد ۴ هزار و ۷۷۶ تماس شهروندان کلان‌شهر شیراز بوده است که نظافت، ساخت‌وساز و سد معبر جزو سه اولویت پرتکرار بوده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به تعداد تماس میهمانان نوروزی اشاره و عنوان کرده است: میهمانان نووررزی یک هزار و ۲۱۶ تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ داشته‌اند که مسیریابی، مراکز اسکان و اماکن گردشگری و پارکینگ، خدمات عمومی (نانوایی، گرمابه، مراکز درمانی و...)، فعالیت‌های فرهنگی و.... از موضوعات این تماس‌ها بوده است.

همچنین میهمانان نوروزی از اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بیشترین تماس را با بیشترین فراوانی داشته‌اند.

قابل‌ذکر است،۷۵۳ گزارش ناظرین شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تمرکز بر مراکز اسکان و اماکن گردشگری و تفریحی و مهلت زمانی ۳ ساعته برای رسیدگی و رفع ثبت شده است.

پرسشگران با حضور فیزیکی بین مردم به جمع‌آوری نظرات آن‌ها در خصوص فعالیت‌ها و خدمات نوروزی شهرداری در موضوعات ترافیک، فرهنگی، بوستان و فضای سبز، خدمات‌دهی مراکز اسکان و گردشگری و... می‌پردازند و گزارش‌ها هر روزه در اختیار شورای اسلامی شهر شیراز قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 250773

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید