
به گزارش پیام خبر، مسعود زارعی، به خدمات نوروزی 1404، به تلاشهای گسترده کارکنان شهرداری برای پذیرایی از بیش از 3 میلیون مسافر در ایام نوروز اشاره و بر لزوم پیگیری مسائل باقیمانده و بهبود خدمات تاکید کرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ستاد نظارت شهرداری شیراز، با بیان این که نوروزی دیگر را با افتخار در شیراز پشت سر گذاشتیم، به ویژگیهای بارز شهر شیراز اشاره کرد و گفت: خلق و خوی جذاب مردم، اماکن زیارتی و گردشگری، پاکی شهر و فضای سبز و تنوع خدمات به میهمانان، همگی از جمله عوامل مؤثر در جذب مسافران به این شهر هستند.
زارعی افزود: تلاشهای بیش از سه ماهه تمامی دستاندرکاران از جمله پاکبانان، کارگران، کارشناسان و مدیران شهرداری به ثمر رسید و رضایت میهمانان و شهروندان را در پی داشت. در این ایام، بیش از 3 میلیون مسافر در شیراز اسکان یافتند.
وی در ادامه به نقش نظارتی شورای اسلامی شهر شیراز اشاره کرد و گفت: پیگیری لحظه به لحظه مطالبات مردم در سامانه 137 با بیش از یک هزار و 120 گزارش ثبت شده، نشاندهنده سرعت عمل بالای تیمهای اجرایی شهرداری است. این تیمها موفق شدند بیش از 91 درصد از ایرادات را در عرض سه ساعت رفع کنند.
وی همچنین به حضور مؤثر اعضای شورای اسلامی شهر در مراکز 40 گانه ارائه خدمات اسکان و بررسی میدانی نحوه ارائه خدمات اجرایی اشاره کرد و گفت:این حضور باعث افزایش انگیزه خدمت در مجموعه مدیریت شهری شد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری با بیان این که برخی مشکلات در ایام نوروز به وجود آمد، از جمله عدم ساماندهی پارکینگها، عدم تعیین تکلیف نوازندگان دورهگرد و عدم پیشبینی مکانهای مناسب برای ساماندهی دستفروشان، خواستار پیگیری این مسائل توسط مسئولین ذیربط شد.
زارعی در پایان از استاندار فارس خواست تا درآمد دستگاههای خارج از شهرداری را مورد بررسی قرار دهد و بر لزوم برنامهریزیهای لازم برای سال آینده تاکید کرد.