
به گزارش پیام خبر، علی شبانی در همایش خدمات مشترکین این شرکت که با حضور معاونین و مدیران ستادی، رئیس و مسئولین مشترکین امور آبفا شهرستان های تابعه شرکت آبفا فارس برگزار شد، گفت: کارکنان حوزه خدمات مشترکین، با تکریم مردم و ارائه خدمات صادقانه و مطلوب، در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرهای استان و روند ارائه ی خدمات به مردم استان پرداخت و اظهار کرد: بحمد الله با وجود خشکسالی در سنوات اخیر، سال 1403را با تلاش و کوشش همه همکاران با کمترین چالش و مشکل سپری کردیم.
وی خدمات مشترکین را از اصلی ترین بخش های شرکت عنوان کرد و با تاکید بر این مطلب که کارکنان حوزه خدمات مشترکین علاوه بر رسالت تامین آب شرب شهروندان، باید به عنوان الگوهای مناسبی در خدمت رسانی نیز باشید، بیان داشت: بی تردید همکارانمان در خدمات مشترکین با تکریم مردم و ارائه خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه این برنامه با خطاب قرار دادن مدیران امور آبفا، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان و تصریح کرد: بی شک اگر کارکنان شرکت از آرامش و احترام لازم در محل خدمت برخوردار باشند و مورد تکریم قرار گیرند به تکریم ارباب رجوع که از اهداف شرکت است، خواهند پرداخت؛ ما برآنیم تا در ادامه ارائه خدمات به پرسنل و ارباب رجوع، برنامه های آینده ی شرکت را نیز در این راستا تدوین کنیم.
وی در همین راستا رسالت شرکت آبفا فارس را ارائه خدمات مطلوب در حوزه آبرسانی، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر ها و روستاهای استان عنوان و توصیه هایی را مطرح کرد.
شبانی نظم اداری را لازمه پیشبرد اهداف شرکت عنوان و کارآیی سنجی پرسنل توسط مدیران را موجب شایسته سالاری در امور و هموار شدن مسیر حرکت شرکت به سوی تعالی بیان کرد.
رضا اسدی هم ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد این معاونت در شهرهای استان طی سال 1403، به تبیین رویکرد و سیاست های کلی معاونت خدمات مشترکین شرکت در سال 1404 پرداخت.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس با اشاره به اصل مشتری مداری اظهار کرد: معاونت خدمات مشترکین با حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد، ضمن تاکید به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین، خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مردم در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه خدمات مطلوب تر به آنان در شهرها و روستاهای استان است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا فارس با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت کارکنان بخش خدمات مشترکین، به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اذعان داشت: باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم، چرا که هدف ما ارائه بهترین خدمات ممکن به آنان است.
اسدی نحوه ارائه خدمات در امور آبفا شهرهای تابعه را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در جهت تسهیل خدمات به مشترکین توصیه هایی به مدیران و مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه شده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت ، خدماتی مطلوب تر به مردم ارائه شود.
وی با ارائه راهکارهایی در خصوص اصلاح برخی روش های خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روش های جایگزین اذعان داشت: باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم.
وی با تاکید بر افزایش ظرفیت های ارائه خدمات به مشتریان تصریح کرد: باید از تمام پتانسیل های موجود در ادارات تابعه برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات استفاده کنیم.
در این همایش وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه آب و حسینعلی نورسته مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، علی رمضانی مدیر دفتر خدمات مشترکین و علی نقی دهقانی مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات، نیز به ایراد سخنانی در حوزه فعالیت خود پرداختند.
گفتنی است در پایان این همایش طی جلسه پرسش و پاسخ به سوالات مدیران امور آبفا شهرستان های تابعه پاسخ داده شد.
- برچسب
- شیراز
- آبفا فارس
- آبفا استان فارس
- آبفا