پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۲۱
زمان مطالعه: 5 دقیقه
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز ۴۶۵ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون تومان مبادله می شود.

به گزارش پیام خبر، هر گرم طلای ۱۸عیار امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت، ۴۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۲  دلار معامله می‌شود. در بازار سکه نیز سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 5 میلیون و 150 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 5 میلیون تومان، نیم سکه بهار ازادی با قیمت 2 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 880 تومان و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون تومان مبادله می شود.

این در حالی است که روز گذشته (17 اردیبهشت) هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده بود و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۲  دلار معامله می‌شد. در این روز سکه بهار آزادی طرح جدید، سکه بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی و سکه گرمی به ترتیب با قیمت های 5 میلیون و 110 هزار تومان، 4 میلیون و 810 هزار تومان، 2 میلیون و 850 هزار تومان، یک میلیون و 845 هزار تومان و 970 هزارتومان مبادله می شد.

بنابراین گزارش، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای امروز (18 اردیبهشت) ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۵۰  خریداری می‌کنند. یورو نیز در این صرافی ها با قیمت 16 هزار و 650 تومان خرید و با قیمت 16 هزار و 850 تومان به فروش می رسد.

در بازار آزاد نیز امروز (18 اردیبهشت) دلار ۱۵٫۱۹۰ تومان، یورو ۱۷٫۱۳۰ تومان، پوند ۲۰٫۰۰۰ تومان، درهم ۴٫۱۵۰ تومان، لیر ۲٫۵۵۰ تومان، یوان چین   ۲٫۲۵۰ تومان، دلار کانادا ۱۱٫۴۰۰ تومان، دلار استرالیا ۱۰٫۷۰۰ تومان و کرون سوئد ۱,۵۰۴ تومان ارزشگذاری شده است. این در حالی است که روز گذشته قیمت های ارز در بازار آزاد به شرح جدول زیر بود:

دلار

۱۴٫۹۰۰ تومان

یورو

۱۶٫۷۵۰ تومان

پوند

۱۹٫۷۰۰ تومان

درهم

۴٫۱۰۰ تومان

لیر

۲٫۵۲۰ تومان

یوان چین

۲٫۲۱۵ تومان

دلار کانادا

۱۱٫۲۰۰ تومان

دلار استرالیا

۱۰٫۵۵۰ تومان

کرون سوئد

۱,۵۰۴ تومان

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (18 اردیبهشت) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۴ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۶۴ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۹۲۴ ریال و هر یورو نیز با ۱۲ ریال افت ۴۷ هزار و ۵۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۲۲۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۸۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۰۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۰۲ ریال، روپیه هند ۶۰۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۶۶۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۸۴ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۱۹۸ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۶۱۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار ۹۱۳ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۸۰۸ ریال، روبل روسیه ۶۴۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۸۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۶۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۸۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۷۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۵۶۴ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۲ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۰۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار ۸۶۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۲۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۹۰۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۸ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۹۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۱۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۷۳۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

قیمت ارز 18 اردیبهشت 98

قیمت ارز 18 اردیبهشت 98

 

کد خبر 25233

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید