یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۴ | ۱۷ محرّم ۱۴۴۷ قمری | ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۵ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۴ تیر ۱۴۰۴ ۱۰:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار کلان‌شهر شیراز در بازدیدی سرزده از منطقه یک، با تاکید بر اتحاد و تعامل، مسیر تازه‌ای برای ارتقا و تحول در خدمت‌رسانی شهری این منطقه ترسیم کرد.

محمدحسن اسدی، با همراهی مدیران ارشد، با حضوری میدانی در شهرداری منطقه یک، رویکردی نوین بر پایه همدلی، شفافیت و ارتقای خدمات شهری را به نمایش گذاشت؛ حرکتی که زمینه‌ساز تعامل سازنده میان مدیریت شهری، کارکنان و شهروندان شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز، همراه با معاونان و مدیران ارشد شهرداری، در قالب بازدیدی هدفمند، روند کاری و کیفیت خدمات‌رسانی در شهرداری منطقه یک را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید، شهردار شیراز با گفت‌وگوهای صمیمانه با مدیران و کارکنان مجموعه بر اهمیت همدلی و تقویت انگیزه در میان نیروی انسانی تاکید کرد و نقش اساسی آن را در افزایش کیفیت خدمات به مردم مهم دانست.

وی بر ضرورت فراهم‌کردن محیطی پویا و حمایت‌گر برای کارکنان تاکید و اظهار کرد: رضایت و انگیزه سرمایه انسانی، پشتوانه‌ای بی‌بدیل برای تحقق اهداف مدیریت شهری است.

اسدی با اشاره به نقش محوری شهروندان در تحول شهری، افزایش شفافیت، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را راهکارهایی برای رشد اعتماد عمومی دانست و تعامل مستمر با مردم را عامل ارتقای خدمات شهری عنوان کرد.

در ادامه این دیدار، شهردار شیراز بر تسریع رسیدگی به درخواست‌های مردمی و تقویت ارتباط بی‌واسطه با شهروندان تاکید و دستورات لازم برای بهبود پاسخگویی را صادر کرد.

سارا قائدی، شهردار منطقه یک شیراز، نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، توسعه زیرساخت‌ها و خدمات شهری را نتیجه برنامه‌ریزی منسجم و حمایت‌های مدیریت شهری دانست.

وی بر اهمیت جلب مشارکت مردمی، افزایش کیفیت زندگی شهروندان و تداوم همدلی درون‌سازمانی برای اجرای پروژه‌های موفق تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود تداوم این ارتباط نزدیک با مردم موجب رفع سریع‌تر مشکلات و تعالی منطقه یک شود.

این بازدید با شنیدن نظرات و دغدغه‌های شهروندان و تعامل دوسویه مدیران شهری و مردم، گامی موثر در راستای بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی در منطقه به شمار می‌رود.

 

کد خبر 256404

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید