چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
پنج شنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایش آثار منتخب طراحان زن در نگارخانه سروناز برگزار می شود.

مدیر نگارخانه سروناز به خبرنگار پیام خبر، گفت: این برنامه در پیوند با گرافیک روز پنجشنبه ۲ خردادماه جاری ساعت ۱۹ در شیراز آغاز بکار می کند.

هستی خالدی، در عین حال از رونمایی کتابی در ارتباط با گرافیک و طراحی در این آیین خبر داد و افزود: کتاب «ساختن و شکستن گرید» نوشته تیموتی سامارا که توسط مهگان فرهنگ و نسرین صدقیان از سوی انتشارات دانشگاه پارس چاپ شده همزمان با این نمایشگاه رونمایی می شود.

وی، در ادامه افزود:کتاب «ساختن و شکستن گرید» چهارمین کار تخصصی در حوزه گرافیک است که توسط مهگان فرهنگ انجام پذیرفته و دومین کار مشترک با نسرین صدقیان، مدرس گرافیک به شمار می‌رود.

این کتاب آخرین ترجمه مهگان فرهنگ و نسرین صدقیان در حوزه گرافیک به شمار می‌رود که به بهانه نمایشگاه کتاب و روز جهانی گرافیک به بازار نشر آم

به گزارش خبرنگار پیام خبر، کتاب «ساختن و شکستن گرید» شامل دوبخش هست؛ گرید را بشناسیم و در آن در مورد انواع گریدهایی که در طول تاریخ آثار گرافیکی داشته و با بررسی تاریخی و بعد نمونه‌های فنی را نشان می‌دهد و بخش دوم که به آثاری می‌پردازد که دست به این ساختارشکنی زده اما دارای قواعد درست نیز می‌باشد.

 

کد خبر 25916

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید