جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز بعد از 14 دوره خبر داد و اضافه کرد: امسال برای اولین بار شیراز میزبان جشنواره ملی شعر رضوی است که اختتامیه آن 20 تیرماه در حرم مطهر برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، صابر سهرابی، امروز در جلسه هماهنگی شورای دهه کرامت فارس گفت: دهه کرامت چندسالی است که در شیراز با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) با ویژه برنامه های متنوع که از سوی ستاد کانون های مساجد در نظر گرفته شده و با همکاری دستگاه های اجرایی استان به ویژه دستگاه های فرهنگی برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امسال دهه کرامت از 13 تا 23 تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: برخی از دستگاه ها جلسه های مختلفی برگزار کردند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که با برنامه ریزی و تصمیم گیری می توان شاهد برگزاری دهه کرامت بهتر از سال گذشته بود، اظهارداشت: کمیته اطلاع رسانی فعالیت خود را آغاز کرده است و در پوشش خبری برنامه های دهه کرامت هیچ مشکلی نداریم.

وی از برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز بعد از 14 دوره خبر داد و اضافه کرد: امسال برای اولین بار شیراز میزبان جشنواره ملی شعر رضوی است که اختتامیه آن 20 تیرماه در حرم مطهر برگزار می شود.

 

کد خبر 26932

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید