چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
سه شنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس بسیج جامعه پزشکان فارس گفت: همایش «بیانیه گام دوم انقلاب» با هدف تبیین این بیانیه، روز چهارشنبه پنجم تیرماه از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 15 با حضور دکتر متولیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، فرخ بهارلویی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه «گام دوم»، گفت: این بیانیه وظیفه همگان را در قبال با انقلاب اسلامی، سنگین تر می کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکان فارس با اشاره به اینکه این انقلاب، تنها انقلابی است که هنوز روی آرمان های خود ایستاده است، تاکید کرد: وظیفه همه ماست که مطالبه گری و گفتمان سازی را مورد توجه قرار دهیم.

وی، دغدغه مندی را وظیفه اصلی هر مسئول دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم دغدغه مندی مسئولین باعث می شود تا کارها بهتر اجرایی و عملیاتی شود.

بهارلویی با اشاره به اینکه گفتمان سازی در راستای توجه به «گام دوم» باید شکل بگیرد، اظهارداشت: باید با چارچوب و نقشه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ادامه دهیم و در این راستا همایش «بیانیه گام دوم انقلاب» با هدف تبیین این بیانیه، روز چهارشنبه پنجم تیرماه از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 15 با حضور دکتر متولیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

وی، خوش بینی نسبت به نظام اسلامی، ایمان به خدا و اعتماد به ملت و همچنین امیدواری نسبت به آینده انقلاب را از مهمترین بخش های بیانیه «گام دوم» خواند و افزود: در راستای نقشه راه رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و توجه به علم و پژوهش، بسیج جامعه پزشکان هم در بحث علم و پژوهش ورود پیدا کرده است و همچنین بسیج جامعه پزشکی توجه به بحث اخلاق را از دیگر اولویت ها می داند و معنویت افزایی در بین پزشکان را مورد توجه قرار داده است.

بهارلویی با یادآوری این مطلب که توجه به مناطق روستایی و کمتر برخوردار شهرها از تکالیف بسیج جامعه پزشکان است، اظهارداشت: پزشکان عمومی، پرستاران و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در خط اول هستند و هفته ای یکبار به منطقه های محروم اعزام می شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکان فارس با تاکید بر اینکه تیم های تخصصی که شامل یک یا چند تخصص بعد از تیم عمومی وارد مرحله کار می شوند و کارهای تخصصی توسط متخصصان به طور ماهانه ارائه می شود، تاکید کرد: در همین راستا در مرحله سوم، بیمارستان صحرایی سالی 2 بار در فارس برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه تیم های این بسیج، 15 روز در منطقه «اسماعیلیه» اهواز فعالیت داشتند، افزود: برای لرستان و خوزستان فعالیت کردیم و آمادگی برای حضور در گلستان هم داشتیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: منطقه سعدی به 12 بلوک تقسیم و مشاوره و ویزیت انجام شد که سه تیم در سه ماه به سعدی اعزام شد.

وی از رسانه ها خواست که در معرفی خیرین، همکاری کنند، افزود: بسیاری از افراد نیازمند هستند که درمان آنها بین 500 تا 600 میلیون ریال هزینه بردار است که نیاز است خیرین همکاری کنند.

 

کد خبر 27429

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید