جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۵ ۲۱:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برنامه ای با عنوان «داستان:پلاک۷۷» در نگارخانه سروناز شیراز میزبان دوستداران هنرهای نمایشی و ادبیات داستانی است.

مدیر نگارخانه سروناز پیرامون این برنامه به پایگاه خبری «پیام خبر» گفت: در ادامه برنامه های پاییزی این نگارخانه، گروه نمایش باران با همکاری نگارخانه سروناز نشست بزرگ و گفتگوی دوست داران نمایش و داستان را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه نشست یادشده سه شنبه 2 آذر ساعت 16 در نگارخانه سروناز برگزار می شود، ادامه داد: در بخش نخست این نشست که به  خوانش نمایشی داستان اختصاص دارد، «مرگ در اثر بی احتیاطی» همراه با گفت و گو بانویسنده داستان با حضور غلام حسین دهقان برنده تندیس ادبی صادق هدایت برگزار می شود.

خالدی از برگزاری بخش های ویژه این نشست خبر داد و افزود: حافظ خوانی نمایشی و قصه های عامیانه با اجرای بانوی نمایش فارس، شمس الآفاق شفیعی از برنامه های این نشست است که در ادامه به

اجرای حکایت های ادبی سپری خواهد شد.

مدیر نگارخانه سروناز به برنامه عصر پاییزی با عنوان «چای داستان پهلو» در نگارخانه سروناز گرما اشاره کرد و افزود: هنرمندان گروه باران متشکل از مریم مقدس، سحر نیکنام، زهره کامیابی، ژیلا زارعی، احسان آذرمان و شمس الآفاق شفیعی با هدایتگری احسان آذرمان به اجرای این برنامه می پردازد.

وی در ادامه به برپایی «بوکتاب...شیراز» در نگارخانه سروناز خبر داد و گفت: در این برنامه که ه مناسبت بیست و چهارمین هفته کتاب فارس برگزار شد مخاطبان این نگارخانه از کتاب های کافه کتاب این نگارخانه بهره مند شدند.

این درحالیست که نمایشگاه عکس «از کودکی ، دلم...» با آثاری از فاطمه نهاری تا 5 آذرماه در نگارخانه سروناز شیراز قرار دارد.

 در این نمایشگاه آثاری از نقش کودکان در آیین های سوگواری ماه محرم و صفر به روی دیوار رفته است.

در این نمایشگاه که حاوی  21 عکس حاصل هنرنمایی فاطمه نهاری است اندازه آثار 60 در 40 سانتی متر قرار گرفته و تمامی عکس ها رنگی است.

نگارخانه سروناز در میدان قصردشت شیراز در ادامه کارگاه های تخصصی اقتصاد هنر، جمعه 5 آذرماه جاری با حضور آرش تنهایی کارگاه «پرسنال برندینگ هنرمند» را برگزار می کند.

 

کد خبر 2839

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید