پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۴۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: «روزهای سینمایی» عنوان برنامه ایست که کودکان همراه با خانواده هایشان از سینماهای «هنر شهر آفتاب» در مجتمع «خلیج فارس»، بازدید می کنند و در آن به تماشای فیلم می نشینند و در این ایام 2 هزار و 300 کودک تحت پوشش این طرح قرار داده ایم که کودکان محلات کمتر برخوردار در اولویت هستند.

به گزارش پیام خبر، سارا همت، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری 10 ویژه برنامه دهه کرامت در محلات کمتر برخوردار با هدف ارتقا نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: تاکنون 35 محله برنامه نشاط اجتماعی را شاهد بوده اند.

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه برنامه ویژه دختران با عنوان «دختران صدف» از امشب به مدت سه شب در باغ «گلشن» برگزار می شود، افزود: ویژه برنامه جشن دهه کرامت برای کارکنان پلیس راهور، با حضور یک هزار و 300 نفر همراه با خانواده های شان در مجتمع طلائیه برگزار می شود.

وی با یادآوری این مطلب که ویژه برنامه «نامه به دخترم» در آینده نزدیک اجرایی می شود و به نویسنده بهترین نامه معرفی و تجلیل می شود حتی افرادی که دختر ندارند هم می توانند در مسابقه شرکت کنند و افراد می توانند به دختر واقعی و یا خیالی خود نامه بنویسند، تاکید کرد: از مشاغل مختلف در این ویژه برنامه شرکت کردند و کلیپ آن در فضای مجازی ایجاد شده است.

همت بر لزوم توجه به کارکرد اجتماعی مساجد، تاکید و خاطر نشان کرد: توجه به مکان هایی که کارکرد اجتماعی کمرنگ شده است را مد نظر قرار دادیم و از این رو برنامه هایی در مساجد داشتیم که حضور بیشتر نوجوانان و جوانان را در مساجد شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در برنامه «جلوه هایی از مهربانی» به بهترین عکس هایی که از جلوه های ایثار مردم شیراز در ایام سیل نوروز 98 گرفته شده است، هدیه داده می شود و المان مهربانی مردم شیراز در نزدیک دروازه قرآن نصب خواهد شد و فراخوان آن اعلام خواهیم کرد تا افراد توانمند عرصه های ملی و بین المللی در مسابقه طراحی این المان شرکت کنند.

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره های بازی های بومی و محلی با عنوان «لبخند اندیشه» خبر داد و گفت: برنامه ویژه برای محله سعدی خواهیم داشت و مراسم «کافه بازی» در محله سعدی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: «روزهای سینمایی» عنوان برنامه ایست که کودکان همراه با خانواده هایشان از سینماهای «هنر شهر آفتاب» در مجتمع «خلیج فارس»، بازدید می کنند و در آن به تماشای فیلم می نشینند و در این ایام 2 هزار و 300 کودک تحت پوشش این طرح قرار داده ایم که کودکان محلات کمتر برخوردار در اولویت هستند.

 

کد خبر 28403

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید