پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رادیو فارس در تابستان ۹۸ برای اوقات فراغت مخاطبان خود برنامه های متنوع و متعددی را تدارک دیده و پخش می کند.

یاسر جمالی، امروز در جمع خبرنگاران برنامه های شاد و متنوع ایام تابستان رادیو فارس را تشریح کرد و گفت: تقویت برنامه نیمروز فارس در جدول پخش برنامه ها و پخش آن به شکل زنده از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه تا ۱۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه که در این برنامه علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای مخاطبان در ایام تابستان فعالیت های فرهنگسراها، اماکن آموزشی و تفریحی معرفی می شود.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه تولید برنامه کوتاه «یک روز یک نکته» و آموزش مهارت های مربوط به مباحث آموزشی مراکز فنی و حرفه ای اضافه کرد: تولید برنامه «بیست، بیست» ویژه گروه نوجوان با تکیه بر موضوعات مربوط به نوجوانان در اوقات فراغت تابستان که این برنامه روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه تا ۱۶ و ۳۵ دقیقه به صورت ضبطی پخش می شود از برنامه های دیگر رادیو فارس بیان کرد.

وی افزود: «کوله پشتی» عنوان برنامه ای است که روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت زنده از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه تا هشت صبح با هدف معرفی ظرفیت های طبیعت گردی استان و آموزش های لازم در آن خصوص پخش می شود، طبیعت گردی با رعایت مسائل زیست محیطی هدفی است که برنامه برای پر کردن اوقات فراغت مخاطبان و ایجاد فضایی سالم دنبال می کند.

جمالی تاکید کرد: «فارس بوم» نام برنامه ای دیگر است که جمعه هر هفته به صورت ضبطی از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت صبح با هدف آموزش و رعایت مسائل زیست محیطی و استفاده مخاطب از اقلیم بی نظیر استان در ایام فراغت تهیه و پخش می شود.

معاون صدای فارس ادامه داد: در برنامه «برگ سبز» روزانه یک کتاب برای مخاطبان معرفی می شود و با ترغیب به مطالعه تلاش می شود مخاطبان بخشی از اوقات فراغت خود را به مطالعه اختصاص دهند و برنامه «گذر چهار فصل» برنامه ترکیبی نمایشی است که با رویکردی تفریحی، سرگرمی و آموزشی در تلاش برای جلب رضایت مخاطب و پرکردن اوقات فراغت او در ساعت های ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ پنجشنبه هر هفته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه   «نارنجستان» برنامه ترکیبی نمایشی دیگری است که با رویکردی تفریحی و سرگرمی در تلاش برای جلب رضایت مخاطب و پرکردن اوقات فراغت در ساعت های ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ جمعه هر هفته است، افزود: «سایبان مهر» عنوان ویژه برنامه گروه خانواده است که به شکل مستمر موضوع برنامه ریزی برای اوقات فراغت فرزندان و خانواده در آن مطرح می شود.

جمالی گفت: برنامه ریزی مناسب برای روزهای پنجشنبه و جمعه در تابستان ۹۸ با ایجاد برنامه تابستانه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و پخش موسیقی و ترانه های بومی و اطلاع رسانی های لازم و ایجاد برنامه «خانه دوست» ویژه معرفی مسجدها و فعالیت های متعدد آنها در زمینه اوقات فراغت از برنامه های رادیو فارس در ایام تابستان است.

 

کد خبر 28506

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید