پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی «طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگ ها» با همکاری اتحادیه طلا و جواهر و شرکت «رستاک پادویژن» از ۱۶ تا ۱۹ مرداد سال ۹۸ در نمایشگاه های بین المللی فارس، برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، سید محمود موسوی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های پیشرفت کشور، نمایشگاه ها هستند که باعث معرفی ظرفیت ها به مردم می شود، گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی «طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگ ها» با همکاری اتحادیه طلا و جواهر و شرکت «رستاک پادویژن» از ۱۶ تا ۱۹ مرداد سال ۹۸ در نمایشگاه های بین المللی فارس، برگزار می شود.

رئیس شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به اینکه آخرین نمایشگاه طلا، هفت سال پیش برگزار شد، تاکید کرد:‌ این یک نمایشگاه خاص است و برنامه ریزی و هماهنگی های خاص خودش را می طلبد.

وی با یادآوری این مطلب که حوزه های طراحی جواهرات، حتی آموزشگاه های ساخت طلا و جواهر و رسانه های اقتصادی هم می توانند نقش خود را ایفا کنند، یادآور شد: مردم شیراز از نمایشگاه های مختلف استفاده می کنند.

موسوی با تاکید بر اینکه شرکت نمایشگاه ها، تا سال ۹۶ تعداد ۵۰ عنوان نمایشگاه کشوری را برگزار کرده بود، اضافه کرد: از سال ۹۷ با هماهنگی سازمان های ذیربط، پیشنهاد ۶۰ عنوان دادیم و تا امروز ۶۸ عنوان نمایشگاهی در دستور کار داریم که ۶ تا هشت مورد آن جز نمایشگاه های اولی و یا تعطیل شده بودند.

وی تاکید کرد: نمایشگاه های «پرده، موکت و کالای خواب»، «آموزش»، «قهوه»، «خرما» و «ورزش» از نمایشگاه هایی است که اولین بار بود، برگزار می شد و یا اینکه قبلا تعطیل شده بودند و این نشان از همت کارکنان این شرکت نمایشگاهی دارد.

موسوی با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، بعد از تهران بیشتر عنوان نمایشگاهی را برگزار می کند، افزود: مردم با ارائه کارت ملی می توانند وارد نمایشگاه شوند و به خاطر امنیت، افراد با ثبت کدملی می توانند به نمایشگاه بروند.

 

کد خبر 28848

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید