چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجری چهارمین نمایشگاه بین المللی «طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگ ها» گفت: در سال رونق تولید، صنعت تولید طلا احیا شود و فارس بتواند پایلوت جنوب کشور، صادرات طلا را به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشد.

به گزارش پیام خبر، محمود بندرچی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی «طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگ ها» در شیراز گفت: یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه اینست که فارس از مصرف کنندگی خارج و به سمت تولید برود و این حوزه به سمت جذب سرمایه گذار برود.

مجری چهارمین نمایشگاه بین المللی «طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگ ها» با تاکید بر اینکه در حوزه گوهرسنگ ها، در فارس پتانسیل های خوبی وجود دارد، تاکید کرد: طلا و جواهر یک صنعت و هنر محسوب می شود که قدمت هفت هزار ساله دارد و ایران پایگاه اصلی این صنعت بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم در سال رونق تولید، صنعت تولید طلا احیا شود و فارس بتواند پایلوت جنوب کشور، صادرات طلا را به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشد، یادآور شد: این صنعت، یک صنعت سبز است که به هیچ عنوان آلایندگی ندارد، ارزش افزوده بالایی دارد و میزان اشتغال زیادی را فراهم می کند.

بندرچی از برگزاری چهار کارگاه آموزشی عملی «قلم زنی»، «میناکاری»، «فراگیری و نحوه کار با تجهیزات گوهرتراشی» و «روانشناسی فروش و فروشندگی حرفه ای» در حاشیه این نمایشگاه خبر داد، اظهارداشت: سمینار کنوانسیون جواهرات هم در جوار این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یک نمایشگاه چهار روزه، یک سال برنامه ریزی شکل می گیرد، افزود: پیش بینی است یکصد غرفه در این نمایشگاه وجود داشته باشد.

 

کد خبر 28850

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید