جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: نمایش یکی از هنرهای فاخر است که با بهره گیری از دیگر هنرها همچون موسیقی، معماری، طراحی، ادبیات، فن سخنوری و بسیاری از هنرهای دیگر به فراخور مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاهی تأثیرات شگرفی را بر مخاطب می‌گذارد که کمتر هنری از این توانمندی برخوردار است.

به گزارش پیام خبر، سعیدرضا کامرانی، در حاشیه کارگاه بازیگری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، خلاقیت، عاطفه و احساس را وجه مشترک همه هنرها دانست و گفت: انجمن نمایش کانون فارس یکی از انجمن‌های فعال و مهم است که مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده و در آن استعدادهای اعضای نوجوان را پرورش می دهد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اضافه کرد: اگر بپذیریم که هنر به هفت دسته تقسیم می‌شود، بی‌تردید هنرهای نمایشی یکی از طبقات را به خوداختصاص می‌دهد که یکی از وجوه مشترک بین همه هنرهاست.

وی اضافه کرد: نمایش یکی از هنرهای فاخر است که با بهره گیری از دیگر هنرها همچون موسیقی، معماری، طراحی، ادبیات، فن سخنوری و بسیاری از هنرهای دیگر به فراخور مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاهی تاثیرات شگرفی را بر مخاطب می‌گذارد که کمتر هنری از این توانمندی برخوردار است.

 

کد خبر 28866

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید