جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هادی باشفاعت، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس، به خاطر آنچه که وی سیاسی کاری مدیریت ورزش فارس، خوانده است، با ارسال نامه ای به رئیس این فدراسیون، از سمت خود استعفا کرد.
به گزارش پیام خبر، هادی باشفاعت، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس با ارسال نامه ای به رئیس این فدراسیون، از سمت خود استعفا کرد، متن استعفای باشفاعت به این شرح است:
 جناب آقای قمری
ریاست محترم فدراسیون دوچرخه‌سواری
با سلام
احتراما لازم می دانم از زحمات و همکاری جنابعالی و مسولان کمیته ها و هیات های شهرستانی هیات دوچرخه سواری استان فارس، مربیان، داوران و دوچرخه سواران استان فارس تقدیر و تشکر نمایم که با تلاش‌های شبانه روزی خود از خرداد سال 95 تاکنون جایگاه ورزش دوچرخه سواری استان فارس را از شانزدهم کشور در سال 94 به پنجم کشور در سال 97 ارتقا دادند و استان فارس را قطب دوچرخه سواری کوهستان کشور کردند.
بیش از سه سال فعالیت این بنده حقیر در سمت ریاست هیات دوچرخه سواری استان فارس و بیش از 20 سال فعالیت در ورزش دوچرخه سواری با عناوین مختلف میگذرد، همیشه سعی و تلاش نموده ام که به عنوان یک خدمتگزار صادق در خدمت مردم و ورزشکاران عزیزمان باشم.
اکنون با شرایط کنونی مدیریت ورزش استان فارس که سرشار از سیاسی کاری  و تبعیض بوده و سد راه هر گونه فعالیت علمی و پیشرفت ورزشی استان میباشد و عدم امید به تغییر، ادامه همکاری برایم میسر نیست و امکان برآوردن خواسته های ورزشکاران و برنامه پیشرفت دوچرخه سواری از من سلب گردیده. لذا  ترجیح میدهم انرژی خود را صرف مواردی نمایم که مثمر ثمر باشد و از جنابعالی استدعا دارم با عدم فعالیت اینجانب در پست رئیس هیات دوچرخه سواری استان موافقت نمائید.
توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه حضرتش مسئلت دارم.
با تشکر و دعای خیر
هادی باشفاعت
دکتری علوم ورزشی
توجه: عکس تزئینی است.

 

کد خبر 28948

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید