جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گلبالیست های فارس در اندیشه صعود به لیگ دسته یک، امروز چهارشنبه جهت حضور در مسابقات لیگ عازم بابلسر شدند.

به گزارش پیام خبر، سید محمدرضا هاشمی نژاد در این خصوص گفت: رقابت های گلبال قهرمانی لیگ کشور در سه دسته اول، دوم و سوم به صورت یک جا از دوم مردادماه سال جاری با حضور 30 تیم از سراسر کشور در شهرستان بابلسر آغاز می شود.

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس درخصوص روحیات و آمادگی تیم گفت: با توجه به اینکه  تیم گلبال فارس در لیگ دسته 2 کشور حضور دارد و تاکنون پنج مرحله اردوی آماده سازی زیر نظر کادر فنی تیم را پشت سرگداشته است و در شرایط بدنی و روانی قابل وصفی به سر می برند و خوشبختانه با روحیه بسیار بالای اعضا تیم  امید زیادی به دستیابی به مقام و صعود به لیگ دسته یک کشور داریم.

احمدرضا مداح، سرپرست تیم هم اظهار داشت: هدف ما صعود و کسب عنوان شایستگی تیم گلبال فارس در رقابت های کشوری است و ان شاءالله با روحیه و توان جسمی و همت والای اعضا تیم خواهیم توانست در بابلسر بر سکوی برتر قرار بگیریم و جواز صعود به لیگ دسته اول را برای استان فارس به ارمغان بیاوریم.

یاسر کلوانی، یوسف رحمانیان، امید رحمانیان، عباس منصوری، امین کریمی و علیرضا گودرزی به مربیگری سجاد دهقان و سرپرستی احمدرضا مداح اعضا تیم گلبال استان فارس را تشکیل می دهند.

 

کد خبر 29083

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید