شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
دوشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استاندار فارس گفت: مدیران با هر تفکر و دیدگاهی از عملکرد خود دفاع کنند و زمانی که به عنوان مدیردولت مورد سئوال قرار می گیرند صادقانه گزارشی از فعالیت های خود را ارائه کنند.

به گزارش پیام خبر، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان این که مدیران تکلیف شرعی و قانونی دارند که از عملکرد دولت دفاع کنند، اظهارداشت: اعتقاد دارم اقدامات دولت در مقایسه با گذشته به شدت خوب و قابل دفاع است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که در حوزه آب و فاضلاب عملکرد دولت تدبیر و امید از سال ۹۱ تا کنون بیش از دو برابر رشد داشته است، ادامه داد: روند خدمت رسانی دولت علی رغم تنگناهای مالی و فشارهای اقتصادی افزایش بسیار زیادی داشته است.

وی با بیان این که وقوع حتی یک تصادف نیز اندوه بار و خسارت بار است، تصریح کرد: از سال ۹۱ تاکنون تلفات جاده ای در استان فارس کاهش بوده است و علیرغم افزایش تعداد خودروها، گسترش جاده ها و رشد تعداد سفرها، شاهد روند کاهشی مشخص و شدید در این حوزه هستیم به طوری که میزان تلفات در نوروز ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ حدود ۴۳ درصد کاهش یافته است.

استاندار فارس تاکید کرد: مدیران از عملکرد قانونی و درست دستگاه های اجرایی دفاع کنند و از ظرفیت های مختلف رسانه ای برای ارائه عملکرد خود به مردم استفاده کنند.

دکتر رحیمی با اشاره به این که باید تلاش کنیم استان فارس در زمینه اعتبارات در سطح کشور اول باشد، افزود: می توانیم با برنامه ریزی دقیق در جذب اعتبارات ملی، بهره گیری از منابع داخلی شرکت ها و استفاده از تکالیف وزارت نفت در توسعه و بهبود راه ها، اعتبارات آلایندگی و سایر ظرفیت های نهفته در شرکت های دولتی رتبه برتر کشور را به دست بیاوریم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با قدردانی از تلاش های صورت گرفته به منظور جذب اسناد خزانه توسط دستگاه های اجرایی استان، تاکید کرد: مدیران باید در چارچوب مقررات و قوانین برای جذب اسناد خزانه تلاش کنند.

وی گفت: برنامه ریزی برای هم پوشانی لایه های اطلاعاتی دستگاه های اجرایی به منظور پاسخ دهی سریع به استعلام ها باید در دستور کار قرار گیرد و زمینه برای کاهش مدت زمان صدور مجوزهای سرمایه گذاری فراهم شود.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از روند جذب اعتبارات ملی و اسناد خزانه اسلامی توسط دستگاه های اجرایی استان فارس مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

کد خبر 29213

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید