فرشید ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: سامانه غیر حضوری ۲۰۱۰ پاسخگوی مشتریان تجاری در این روزهای کرونایی است.

به گزارش پیام خبر، مهندس فرشید ایزدی ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های وزارت بهداشت در دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران برای مشترکین تجاری نیز پیش بینی شده است و مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با سامانه ۲۰۱۰ سوالات خود را مطرح کنند.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل ، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.

وی بیان کرد: امکان پاسخگویی به همه مشتریان تجاری مخابرات منطقه فارس به صورت متمرکز و در اسرع وقت از قابلیت های ویژه این مرکز است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل