به گزارش پیام خبر، مهندس فرشید ایزدی ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های وزارت بهداشت در دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران برای مشترکین تجاری نیز پیش بینی شده است و مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با سامانه ۲۰۱۰ سوالات خود را مطرح کنند.
مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل ، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
وی بیان کرد: امکان پاسخگویی به همه مشتریان تجاری مخابرات منطقه فارس به صورت متمرکز و در اسرع وقت از قابلیت های ویژه این مرکز است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف می شود.