تاریخ : سه شنبه, ۵ بهمن , ۱۴۰۰ Tuesday, 25 January , 2022
کد شما در این بخش

برگه نوشته

بالای سایت
3

خدمات غیرحضوری مخابرات کدامند؟

  • کد خبر : 135450
  • 06 مرداد 1399 - 14:17
خدمات غیرحضوری مخابرات کدامند؟
درگاه ۲۰۲۰، پورتال شرکت مخابرات و سامانه مخابرات من، روش‌هایی هستند که می‌توان خدماتی مانند خرید سرویس‌های اینترنتی و خدمات تلفن ثابت را از این درگاه‌ها و به‌صورت غیرحضوری دریافت کرد.

به گزارش پیام خبر، درگاه ۲۰۲۰، پورتال شرکت مخابرات و سامانه مخابرات من، روش‌هایی هستند که می‌توان خدماتی مانند خرید سرویس‌های اینترنتی و خدمات تلفن ثابت را از این درگاه‌ها و به‌صورت غیرحضوری دریافت کرد.

در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می‌شود، می‌توان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد. با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* پیش ثبت‌نام تلفن ثابت، پیش ثبت‌نام سرویس اینترنت، تمدید و خرید ترافیک سرویس اینترنت، مانده اعتبار سرویس اینترنت، تغییر رمز پنل e-Care و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت انجام می‌شود.

درگاه ۲۰۲۰، نیز مختص خرید سرویس‌های VDSL ، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، پشتیبانی سرویس‌های اینترنت، تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، دریافت اطلاعات در خصوص تلفن همگانی است. همچنینe-Care مشتریان در adsl.tci.ir، مختص خرید سرویس‌های VDSL ، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه، درخواست پشتیبانی، گزارش ریز مصرف اینترنت و تست سرعت است.

با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir، دسترسی به سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است. شماره ۲۰۰۰ نیز برای پرداخت قبض تلفن ثابت و شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سامانه مخابرات من نیز مختص پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پورتال و پیگیری تا حصول نتیجه)، خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت می‌شود.

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=135450
کد شما در این بخش

برگه نوشته

پایین سایت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.