به گزارش پیام خبر، مهندس سیدمجید صدری ضمن بیان این مطلب، اعلام کرد: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند، بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد. مهندس صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می شود. وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارایه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان، انجام می شود.