شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ۲۳:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل بهزیستی استان فارس از از اجرای طرح مانا به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پیام خبر، سید محمدصادق کشفی نژاد گفت: طرح مانا با استفاده از توان نوجوانان باهدف ارتقای سلامت روان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح مانا را ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط نوجوانان در محلات در معرض آسیب و کم برخوردار استان می باشد.

وی با بیان اینکه تلاش این اداره کل نهادینه کردن سلامت اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت روان نوجوانان و جوانان است اظهار داشت:گروه سنی نوجوانان شرکت کننده در این طرح  ۱۳ تا ۱۸ سال است که رصد مسائل روز، حساسیت نسبت به این مسائل، کشف اولویت ها، طراحی پروژه های چاره ساز و حل مشکلات از مراحل این طرح است.

کشفی نژاد افزود: اجرای این طرح از چهارشنبه ۱۸ تیرماه آغاز شده است و این طرح ظرفیت مشارکت نوجوانان و توانمندی‌های آنان را ارتقا می‌دهد و از گسترش آسیب های فردی و اجتماعی به ویژه اعتیاد در بین نوجوانان جلوگیری می کند.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت: نوجوانان در طرح مانا توسط تسهیلگران آموزش می بینند و در حال حاضر ۲۲ تسهیلگر، ۱۰ پایگاه سلامت روان و همچنین ۶ مرکز مثبت زندگی در فارس، مجری این برنامه هستند.

 

کد خبر 149610

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید