جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تجمعات برای برگزاری مراسم محرم و صفر باید حداقلی و حداکثر ۲ ساعت باشد و حضور هیئات در اماکن مقدس و بقاع متبرکه استان فارس مانند حرم حضرت شاهچراغ (ع) و ... نیز ممنوع اعلام شده است.

به گزارش پیام خبر، عبدالرضا قاسم پور در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: تجمعات برای برگزاری مراسم محرم و صفر باید حداقلی و حداکثر ۲ ساعت باشد و حضور هیئات در اماکن مقدس استان فارس مانند حرم حضرت شاهچراغ (ع) و ... نیز ممنوع اعلام شده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: از هیئات مذهبی استان فارس چند نفر به عنوان ناظران بر چگونگی مراسم عزاداری محرم و صفر نظارت خواهند دشات و مواد مغایر با دستورالعمل های بهداشتی کنترل و رفع خواهد شد.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت عزاداران در اولویت باید باشد و سازمان ها ظرفیت های خود مانند فضاهای باز را در اختیار برگزاری آئین های سوگواری امام حسین (ع) قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم و ائین های مذهبی محرم در فارس مورد تاکید ستاد استانی مقابله با کرونا است.

 

کد خبر 150465

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید