شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۵۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: امروز مهمترین اصل در زمینه تغییرات مدیریتی و جابه جایی یک مدیر با نگاه تحولی است.

به گزارش پیام خبر، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان خرم بید فارس گفت: امروز مهمترین اصل در زمینه تغییرات مدیریتی و جابه جایی یک مدیر با نگاه تحولی است.

محبی پور افزود: یکسان و تنها در یک خط حرکت کردن، عادت کردن بر یک رویه ثابت و بدون نگاه تحول گرایانه در منشور مدیریتی دولت سیزدهم جایی ندارد و مدیر منصوب این دولت باید در نخستین گام خود را با این شرایط و منشور تطبیق دهد. وی همچنین ویژگی بارز و وجه برجسته دیگر دولت سیزدهم را فساد ستیزی در همه ابعاد و عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، و حتی امنیتی عنوان کرد و گفت: یکی مدیر خود ابتدا باید نسبت به روزنه‌های فساد زا حساس باشد. محبی پور از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم را مردم داری و حضور مدیران در میان مردم بیان کرد و گفت: یک مدیر در شهرستان و در راس آن فرماندار باید با درد و رنج‌های مردمش خوب آشنا باشد؛ در میان مردم و برای مردم خدمت کند که این خود بهترین و مهمترین شاخصه مدیریتی در یک نظام الهی با محتوای دینی و اسلامی است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به ویژگی‌های شهرستان خرم بید گفت: در این شهرستان استعداد‌ها و ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که باید بر اساس طرح آمایش سرزمینی منابع و ظرفیت‌های بالقوه آن را شکوفا کرد. وی وجود منابع سرشار و غنی در عرصه‌های طبیعی و زیست محیطی، منابع غنی معدنی و همچنین نیروی انسانی نخبه، انقلابی و با دانش در شهرستان خرم بید را از ویژگی‌ها و شاخصه‌های اساسی توسعه این منطقه دانست و گفت: تاکنون از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و در مسیر پیشرفت همه جانبه این شهرستان استفاده مناسب نشده است. محبی پور افزود: مجموعه مدیریتی در استان و شخص استاندار همواره تاکید و رویکردشان برای امر توسعه در شهرستان‌های ۳۶ گانه استان، حرکت بر مبنای عدالت و در مسیر توسعه متوازن منطقه‌ای است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اضافه کرد: شخص فرماندار در راس مدیریت‌ها و به عنوان رئیس شورای اداری باید با همکاری مردم، نخبگان، معتمدین، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و نیرو‌های فعال مردمی و جوانان و همچنین ائمه جمعه و روحانیت بتواند ظرفیت‌های متعدد و متنوع در شهرستان را احصا و زمینه شکوفایی آن‌ها را بر اساس طرح آمایش سرزمینی نیز فراهم کند. محبی پور تصریح کرد: هر گونه توسعه و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی با نگاه و پیوست‌های زیستی محیطی و منابع طبیعی باشد و باید به علایق منطقی مردم احترام گذاشت. وی همچنین خواستار نگاه‌های تعامل گرایان و مشورتی و همفکری فرماندار و مدیران و بهره گیری از نظرات و ایده‌های مردمی و شورا‌ها در عرصه‌های مختلف شد و گفت: باید از شورا‌ها در امور مختلف مشورت گرفت. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس یادآور شد: فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین و شورای اداری می‌تواند ضمن بهره گیری از نظرات و ایده‌های اعضای این شورا‌ها و نخبگان محلی در عرصه‌های مختلف در راستای پیشبرد اهداف و توسعه و پیشرفت شهرستان بهره لازم را ببرد. در این مراسم از خدمات صادق کریمی فرماندار سابق خرم بید قدردانی و امیر حسین مرادی زادگان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد. خرم بید از شهرستان‌های شمالی استان فارس است.

 

کد خبر 177976

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید