شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با حضور مجتبی فیلسوف‌زاده مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و شهردار شیراز، حکم رضا جاویدی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز به عنوان رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع کلانشهرهای ایران از سوی رییس این کمیته به وی اعطا شد.

به گزارش پیام خبر، عبدالمطهر محمدخانی رییس کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در این حکم خطاب به رضا جاویدی بیان داشت: بنا به انتخاب شایسته اعضای کارگروه تخصصی تبلیغات و برند شهری در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان به مدت یک سال به سمت رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری منصوب می نمایم. در ادامه این حکم آمده است: با توجه به اهمیت بالای این کارگروه در کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ضروری است نسبت به برگزاری جلسات مستمر تحت نظارت دبیر محترم کمیته، اهتمام ویژه را معمول دارید. تهیه و تنظیم سند اجرایی کارگروه در جهت هم افزایی تجارب کلانشهرها، ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین اعضای کارگروه، برقراری تعامل بیشتر با سازمان زیباسازی و یا مرکز متولی سیما و منظر شهرداری‌ها، افزایش حداکثری تولید محتوا در حوزه موضوعات تبلیغات و برند شهری، تولید محتوا یکسان و مشترک و اکران همزمان در مناسبت های ویژه و ارتباط گیری با سازمان‌های مختلف فرهنگی به جهت تبادل اطلاعات و انجام فعالیت‌های مشترک از اهم وظایف این کارگروه می‌باشد. بر اساس این گزارش در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که در تهران برگزار شد، رضا جاویدی با رای اعضا به عنوان رییس کارگروه تبلیغات و برند شهری انتخاب شد. برای اولین بار ۶ کارگروه اجرایی با عناوین مرتبط، ذیل کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در دستور کار این نشست قرار گرفت و ۲۰ مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرها در این کارگروه ها عضو و فعال شدند. کار گروه تبلیغات و برند شهری، کارگروه رسانه، کار گروه راهبردی و توسعه، کار گروه شبکه های اجتماعی و تولید محتوا، کار گروه بین الملل و دیپلماسی شهری، کار گروه ارتباطات مردمی از جمله کارگروه اجرایی است.

 

کد خبر 179992

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید