جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو خبر از نمایندگان فوتبال لیگ یکی استان فارس؛

هوشمند به فجر بازگشت/محروم شدن قشقایی از جذب بازیکن بدلیل بدهی

تیم فجر شهید سپاسی با بهروز هوشمند بازیکن سابق خود قرارداد بست و قشقایی، بدلیل بدهی حق ثبت بازیکن جدید در نقل و انتقالات را ندارد.

به گزارش پیام خبر، در ادامه نقل و انتقالات لیگ دسته یک فوتبال ایران، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با عقد قراردادی بهروز هوشمند بازیکن سابق خود و فصل گذشته باشگاه سایپا تهران را به خدمت گرفت.

هوشمند سابقه بازی در تیم پارس جنوبی جم را نیز دارد.

تیم فجر که برای حضور در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ دسته یک فوتبال ایران آماده می شود، پیش از این حمید ملکی و رسول بهاروندی را از مس شهر بابک، حامد بحیرایی و فرزاد طیبی پور را از شهدای قشقایی شیراز و محمد حسین خسروی بازیکن فصل گذشته شهرداری آستارا و مس کرمان را جذب کرده بود.

هم چنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی تخلف ۱۰ باشگاه از جمله شهدای قشقایی شیراز،  مبنی بر استنکاف از اجرای حکم طبق لیست از کمیته تعیین وضعیت، با توجه به مجموع اوراق پرونده از جمله اعلام کمیته وضعیت فدراسیون و عدم اجرای مفاد دادنامه قطعی صادره از کمیته مذکور و کمیته انضباطی، علیرغم اعطای مهلت و همچنین اعمال بند الف-2 مادع 89 مقررات انضباطی مصوب 1397 و انقضای مهلت یک ماهه از تاریخ اعمال مجازات مذکور و عدم جلب رضایت از شکات، بابت بدهکاری و جریمه نقدی در ظرف این مدت زمان و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلف باشگاه یاد شده، محرز و مسلم تشخیص و کمیته انضباطی با توجه به مجازاتهای مقرر در بند ب ماده 89 و مواد 118 و 119 از مقررات انضباطی تا زمان تسویه بدهی، نماینده استان فارس را به محرومیت قطعی از ثبت نام بازیکن جدید و جریمه نقدی محکوم می کند.

طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه شهدای قشقایی شیراز محکوم به پرداخت سه میلیارد و ۹۳۰ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۸۰۰ ریال جریمه نقدی است.

رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطعی و قابل اجرا بوده و فقط در نزد دادگاه بین المللی داوری ورزش CAS مستند به بند 4 ماده 89 مقررات انضباطی قابل اعتراض است.

۱۲۱۴/س

 

کد خبر 194785

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید