شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۱
زمان مطالعه: 5 دقیقه
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۴۲۹ هزار تومان ارزشگذاری شده است و در بازار آزاد ارز نیز دلار، یورو و پوند به ترتیب ۱۳ هزار و ۵۲۰ تومان، ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان و ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله می شود.

به گزارش پیام خبر، هر گرم طلای ۱۸عیار امروز شنبه ۲۵ خرداد، ۴۲۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱,۳۴۱ دلار معامله می‌شود این در حالی است که روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۲۴ خرداد ۴۲۹ هزار و ۳۸۱ هزار تومان و هر انس طلا در بازار جهانی ۱۳۳۹ دلار ارزشگذاری شده بود.

بنابراین گزارش، امروز ۲۵ خرداد سکه بهار آزادی طرح جدید، سکه بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی و سکه یک گرمی به ترتیب ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و یک میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است این در حالی است که روز گذشته سکه بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۳۰ هزار تومان بود.

این گزارش می افزاید: انواع ارز امروز ۵۲ خرداد در بازار آزاد به این صورت است که دلار ۱۳ هزار و ۵۲۰ تومان، یورو ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان، پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان، درهم امارات ۳ هزار و ۶۵۵ تومان، لیر ترکیه ۲ هزار و ۳۵۰ تومان، یوان چین هزار و ۸۹۸ تومان، دلار کانادا ۹ هزار و ۸۸۰ تومان، دلار استرالیا ۹ هزار و ۱۲۱ تومان و کرون سوئد هزار و ۳۹۲ تومان است در حالی که (۲۴ خرداد) در بازار آزاد دلار با قیمت ۱۳ هزار و ۶۳۰ تومان، یورو با قیمت ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان، پوند انگلیس با قیمت ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۳ هزار و ۶۵۵ تومان، لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۳۵۰ تومان ارزشگذاری شده بود.

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز ۲۵ خرداد اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز مانند یورو و پوند نسبت به پنج‌شنبه کاهش و قیمت ۱۲ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه بیست و پنجم خرداد ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۴۱۱ ریال کاهش نسبت به روز پنج شنبه ۵۲ هزار و ۸۷۵ ریال و هر یورو نیز با ۳۰۴ ریال کاهش ۴۷ هزار و ۱۲۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۲۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۱۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۰۵ ریال، روپیه هند ۶۰۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۶۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۹۴۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۸۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۲۳۹ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۲۶۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۳۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۱۱۹ ریال، روبل روسیه ۶۵۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۶۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۳۱ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۶۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۷۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۹۱ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۸۰ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۱۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۸۵۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۷۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۳۹۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۳۱ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۲۹ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۲۹۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۷۲۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

قیمت ارز 25 خرداد 98

قیمت ارز 25 خرداد 98

 

کد خبر 27155

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید