شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم های پرسپولیس و هوادار در هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال، دیداری حساس را برگزار می کنند.

به گزارش پیام خبر، در تک دیدار روز سوم هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه تیم های همشهری هوادار و پرسپولیس به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین تهران رودرروی هم قرار می گیرند.

تیم پرسپولیس که تا پایان هفته ۲۳ با ۴۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و با استقلال صدرجدولی ۶ امتیاز اختلاف دارد به هیچ عنوان حق اشتباه ندارد و باید برای ماندن در کورس قهرمانی، هوادار را قربانی کند.

حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری بازی با هوادار گفت:چند روز تمرین کردیم و بازی دوستانه با تیم ملی امید داشتیم. سعی کردیم برای بازی با هوادار سرحال باشیم و تیم هوادار پر تلاش و دونده است و سعی می‌کنند فضاهای بازی را ببندند اما ما پرسپولیس هستیم و تنوع تاکتیکی داریم و سعی می‌کنیم فوتبال رو به جلو داشته باشیم و دست پر از بازی خارج بشویم. 

او ادامه داد:پرسپولیس همیشه جنگجو و مبارز است و تسلیم نمی‌شویم و به قهرمانی امیدواریم چرا که تیم ما ژن قهرمانی دارد و تا هفته سی‌ام تلاش می‌کنیم و ما بهانه نمی‌آورویم و سعی می‌کنیم در ادامه راه بهترین نتایج را بگیریم.

هوادار تهران هم که با رضا عنایتی در فصل اول حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده حالا بدنبال کسب نتیجه ای مناسب مقابل مدافع عنوان قهرمانی است.

رضا عنایتی سرمربی هوادار تهران نیز در خصوص دیدار با پرسپولیس بیان کرد:بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس که در کورس قهرمانی است داریم، تلاش می کنیم تا بتوانیم مانند دور رفت بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دهیم.

او اضافه کرد: در صورت اشتباه تاوانش را سخت خواهیم داد ولی خدا را شکر بازیکنان ما با تمرکز بالا در این بازی حضور خواهند داشت و خوبی این بازی‌ها این است که لازم نیست انگیزه را به بازیکنان تزریق کنید بلکه همگی انگیزه لازم  را دارند.

هوادار تهران تا پایان هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال ایران با ۲۷ امتیاز جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

سیامک نعمتی و وحید امیری بازیکنان غائب پرسپولیس مقابل هوادار هستند.

حمید حاج ملک و کمک هایش محمدرضا ابوالفضلی و قهرمان نجفی قضاوت دیدار هوادار و پرسپولیس را برعهده دارند.

دیدار رفت دو تیم پنج شنبه ۱۸ آذرماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان نتیجه ای جز تساوی ۲-۲ نداشت.

 

کد خبر 182873

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید