شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استقلالی ها برای کسب دومین برد فصل با حضور بانوان، به مصاف مس کرمان می روند.

به گزارش پیام خبر، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم استقلال تهران از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه سوم شهریورماه به میزبانی ورزشگاه آزادی رودرروی مس کرمان قرار می گیرد.

آبی پوشان پایتخت که با شکست ملوان در هفته دوم، نخستین برد فصل شان را به دست آوردند حالا برای کسب پیروزی مقابل مس مصمم هستند.

قرار است این دیدار با حضور ۵۰۰ تماشاگر زن در ورزشگاه آزادی برگزار شود که مجوزهای لازم در این زمینه صادر شده تا زنان و مردان استقلالی در کنار هم شاهد بازی تیم محبوب شان باشند.

مس کرمان این فصل لیگ برتری هم که در دو هفته گذشته به یک برد و یک شکست رسیده، حالا باید به تیم پرمهره استقلال برخورد کرده است.

ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف میهمان خود مس رفسنجان می رود.

نمایندگان اصفهان و کرمان تا پایان هفته دوم به بردی دست نیافتند و شاید هواداران مس با نقل و انتقالاتی که صورت گرفت و حضور منشا و پریرا در پیشانی خط حمله، انتظارات بیشتری از تیم خود داشته باشند.

تیم نفت مسجدسلیمان که با چهار امتیاز جایگاه دوم جدول رده بندی را در اختیار گرفته از ساعت ۲۰ روز پنج شنبه پذیرای پیکان تهران است و باید دید نماینده خوزستان می تواند روند بی شکست بودنش را ادامه دهد.

نساجی مازندران انتهای جدولی از ساعت ۲۰ رودرروی میهمانش ملوان بندرانزلی قرار می گیرد جایی که هر دو تیم در دیدار نمایندگان شمال ایران در اندیشه کسب نخستین پیروزی فصل هستند.

سایر بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، جمعه چهارم شهریور برگزار می شود.

۱۲۱۴

 

کد خبر 200889

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید