جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ایستگاه نخست لیگ دسته یک فوتبال ایران، رودرروی ون پارس نقش جهان قرار می گیرد.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم از هفته نخست فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه روز یکشنبه ششم شهریورماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه فولاد شهر اصفهان مقابل ون پارس نقش جهان صف آرایی می کند.

فجری ها که در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال با کسب نتایج ضعیف در انتهای جدول قرار گرفته و تنها پس از یک فصل حضور در این رقابت ها، بار دیگر به لیگ دسته یک باز گشتند حالا با سرمربی گری مهدی رجب زاده کاپیتان سال های نه چندان دور خود، امیدوارند روزهای خوبی در انتظارشان باشد.

ون پارس نقش جهان اصفهان هم که در سال های اخیر پله های موفقیت را یکی یکی طی کرده و از لیگ دسته سوم به مسابقات دسته یک صعود کرده، به دنبال کسب نتایج مطلوب در نخستین فصل حضورشان در این بازی ها هستند.

هادی علی نیافر و کمک هایش احمد حقانی و رشید پردل قضاوت این بازی را برعهده دارند.

در دیگر رقابت روز دوم لیگ دسته یک فوتبال ایران، سایپا تهران میزبان تیم دریا بابل است که تا سال گذشته با نام رایکا فعالیت داشت.

چادرملو اردکان یزد که در این فصل لیگ دسته یک با خرید امتیاز شهدای قشقایی شیراز در فوتبال ایران تیم داری می کند از ساعت ۱۹ روز یکشنبه ششم شهریور پذیرای آرمان گهر سیرجان خواهد بود.

استقلال خوزستان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با میهمانش شهرداری همدان دیدار می کند و خلیج فارس ماهشهر و استقلال ملاثانی، بازی تیم های خوزستانی لیگ دسته یک فوتبال ایران در هفته اول است.

۱۲۱۴

 

کد خبر 201046

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید