یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس با اشاره به مصوبه دولت در خصوص پذیرش بیمه گفت: اگر بیمارستان ها قرارداد خود را با بیمه ها منعقد نکنند اجازه ادامه فعالیت در زمینه ناباروری نخواهند داشت.

به گزارش پیام خبر،دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت با اشاره به اجرای پزشک خانواده در فارس این فرصت را ارزشمند ذکر کرد و گفت:آیت الله رئیسی رئیس جمهور نیز در جلسه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور همه استانداران به شکل مجازی برگزار شد به پزشک خانواده و اجرای آن در فارس و شیراز اشاره کرد و به همه اعضای ستاد ملی کرونا توصیه کرد که از طرح موفق پزشک خانواده در بحث کرونا کمک بگیرند.

استاندار فارس همچنین بر لزوم اهتمام ویژه مدیران به اجرای طرح صیانت خانواده و تعالی جمعیت تاکید کرد و  ادامه داد: اجرای برخی قوانین مرتبط می‌تواند در اجرای این طرح کمک کننده باشد.

وی افزود:در این رابطه بیمارستان حضرت زینب (س) و بیمارستان مادر و کودک غدیر  اخیرا با کمک رئیس مرکز تحقیقات سلول های بنیادی کشور توافقی با بیمارستان ابن سینا در شرف انجام دارند که این بیمارستان نیز در این ماجرا وارد شود.

دکتر ایمانیه با اشاره  به مصوبه دولت در خصوص پذیرش بیمه گفت: اگر بیمارستان ها قرارداد خود را با بیمه ها منعقد نکنند اجازه ادامه فعالیت در زمینه ناباروری نخواهند داشت. نماینده عالی دولت در فارس همچنین بر لزوم تشکیل ساز و کارهای کمیته مدیریت سقط جنین تاکید کرد و افزود: برای مقابله با انجام غیر علمی سقط جنین کمک جدی دستگاه قضایی را لازم داریم. دکتر ایمانیه افزود: انجام سقط به جز در مواردی که به شکل علمی انجام می شود باید جرم تلقی شود.

 

کد خبر 201226

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید