جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۵۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان؛

گرایی، نجاتی و ساروی فینالیست شدند/تلاش علیزاده برای کسب مدال برنز

محمدرضا گرایی با شکست قاطع حریفان، به دور نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید تا برای دفاع از عنوان قهرمانی أش، تلاش کند.

به گزارش پیام خبر، پیکارهای پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ۲۰۲۲ جهان به میزبانی سالن اشتارک ارنا شهر بلگراد صربستان برگزار شد که در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا گرایی ورزشکار فارسی پس از استراحت در دور نخست، ۹-صفر امانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و با شکست مقتدرانه پنج-یک هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی راهی نیمه نهایی شد. 
در وزن ۶۳ کیلو علیرضا نجاتی با شکست نمایندگان ترکیه و آلمان راهی یک چهارم شد و در این مرحله مقابل ویکتور سیوبانوف از مولداوی ۵-۳ به برتری دست یافت و گام به دور نیمه نهایی گذاشت.
در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه قاطع هشت-صفر فلیکس بالدوف کشتی گیر نروژی را از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد رستم اساکالوف از ازبکستان را 
هفت-صفر را از پیش رو بردارد و به دور نیمه نهایی صعود کند.
در ۸۲ کیلو پژمان پشتام پس از استراحت در دور نخست،با نتیجه ۲-یک کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد و در یک چهارم پنج-۲ نتیجه را مقابل فیلچاکوف اوکراینی واگذار کرد تا در صورت رسیدن ایت کشتی گیر به فینال، کار خود را در گرده بازنده ها برای رسیدن به نشان برنز دنبال کند.
رقابت های نیمه نهایی اوزان ۶۷، ۶۳، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم ساعت ۲۰ روز یکشنبه برگزار می شود و در دیدار رده بندی وزن ۸۷ کیلو ناصر علیزاده برای کسب نشان برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه خواهد رفت.

 

کد خبر 202356

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید