شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۳۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قهرمان مسابقات جهانی بدنسازی نچرال ارمنستان با بیان اینکه تمام هزینه های شرکت در این مسابقات را خود پرداخت کرده است؛ گفت: توقع می رفت حداقل یک پیام تبریک داشته باشم ولی بازخورد مثبتی نداشت .

به گزارش پیام خبر، «حامی خزاعیان» با بیان اینکه ورزش بدنسازی را 12 سال است شروع کرده و بیش از 8 سال است که به عنوان مربی پرورش اندام فعالیت می کند؛ افزود: اگر چه در بحث ورزشی فعالیت می کنم اما دانشجوی رشته پزشکی هستم و مدرک پرورش اندام را جداگانه به صورت بین المللی و داخل ایران دریافت کردم.
قهرمان مسابقات جهانی بدنسازی نچرال ارمنستان با اشاره به رشته های مختلف بدنسازی، بادی بیلدینگ، فیزیک و بادی کلاسیک گفت: رشته فیزیک رشته ای است که برای داوران معیارهای خاص خود را دارد و می توان گفت رشته ای است که رقابت آن بیشتر است و افراد زیادی وارد این رشته می شوند.
وی به نحوه شرکت در مسابقات نچرال ارمنستان اشاره کرد و افزود: استارت شرکت در این مسابقات در سال گذشته شروع شد، به پیشنهاد یکی از همکاران در مسابقات نچرال خراسان شمالی که در شهرستان سبزوار برگزار شد شرکت کردم و مدال نقره را کسب کردم و در ادامه در مسابقات کشوری که در تهران برگزار شد، مقام سوم کشوری را کسب نمودم، بعد از آن تصمیم گرفتم در مسابقات جهانی ارمنستان شرکت کنم، از اینرو تمرینات خود را آغاز کردم.
خزائیان بیان کرد: مسابقات جهانی بدنسازی نچرال ارمنستان یا WNBF در 26 و 27 مرداد ماه سال جاری برگزار شد و بیش از 60 ورزشکار از کشورهای آمریکا، لبنان، عراق، روسیه، ارمنستان، ایران در این مسابقات شرکت کردند که تعدادی از آنها توسط دستگاه پلیگراف و تست های دیگر رد شدند، در مسابقات بدنسازی نچرال به هیچ عنوان نباید از داروی هورمونی، مکمل ها و چربی سوزها و شبه هورمان ها استفاده کرده باشیم.
قهرمان مسابقات جهانی بدنسازی نچرال ارمنستان اظهار داشت: بدنسازان شرکت کننده در این مسابقات، بر اساس قد در دسته های مختلف قرار می گیرند و ورزشکاران هر دسته با یکدیگر به رقابت می پردازند و در نهایت یک نفر قهرمان می شود و در ادامه قهرمانان هر دسته با یکدیگر به رقابت می پردازند که به برنده آن مقام اورال به دست می آورد.
این مربی پرورش اندام بیان کرد: من در رشته فیزیک نچرال در مسابقات بدنسازی نچرال یا همان بدون داروی ارمنستان شرکت و مدال طلا را کسب کردم و در ادامه قهرمانان هر دسته با یکدیگر به رقابت پرداختند و من در این مسابقات نیز مقام اورال را کسب کردم و با افتخار به کشور بازگشتم.
وی در خصوص برنامه های خود برای آینده گفت: قطعا مسیر نچرال را ادامه خواهم داد و سعی می کنم افراد دیگر را با خودم هم مسیر کنم و در بعد قهرمانی و زیبایی اندام با بهره گیری از علم رشته پزشکی اثرگذار تر باشم؛ همچنین در مسابقات آتی که در کشور آمریکا برگزار می شود، شرکت نمایم.
خزائیان افزود: برای اینکه قله های موفقیت را فتح کنید و به اوج برسید، فقط کافی است قدم به سمت هدف بردارید هر چند کوچک باشد، اصل همان قدم اول است، من از یک مسابقه در یک شهرستان کوچک شروع کردم و بعد از یک سال قهرمان جهان شدم.
وی با بیان اینکه تمام هزینه های شرکت در این مسابقات را خود پرداخت کرده است؛ گفت: توقع می رفت حداقل یک پیام تبریک داشته باشم ولی بازخورد مثبتی نداشت همچنین از زحمات دوست و مربی عزیزم آقای بهادر وفایی منش تشکر می کنم و امیدوارم بهترین راه را در مسیر این رشته پر مخاطب بتونم طی کنم.

 

کد خبر 202463

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید