شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ۰۷:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پورتو با شکست براگا در هفته هشتم، در یک قدمی تیم صدرنشین بنفیکا قرار گرفت.

به گزارش پیام خبر، در روز نخست هفته هشتم لیگ برتر فوتبال پرتغال، تیم پورتو به میزبانی ورزشگاه دراگائو با نتیجه ۴-یک تیم رده دومی براگا را مغلوب کرد و نخستین شکست فصل را به میهمانش تحمیل کرد.

در نیمه نخست اوانیلسون و استفان اوستاکویو در دقایق ۳۲ و ۳۴ برای پورتو گلزنی کردند تا حساب کار ۲-صفر شود.

در نیمه دوم براگا با گل دقیقه ۵۵ په په به بازی برگشت اما در دقیقه ۶۳ روی حرکت دیدنی مهدی طارمی، په په گل سوم پورتو را به ثمر رساند تا تیم میهمان دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشد.

در دقیقه ۸۱ طارمی، گالنو هم تیمی اش را نیز در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف روبرو کرد که ضربه این بازیکن راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد.

مهدی طارمی در دقیقه ۸۴ در حالی که سنگربان حریف را دریبل کرده بود با خطای او مواجه شد که داور بازی ماتئوس را اخراج و براگا را 10 نفره کرد.

پورتو در ششمین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم توسط گالنو به گل چهارم نیز دست یافت و تیر خلاص را بر پیکره حریف شلیک کرد.

پورتو با این پیروزی و ۱۹ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر از براگا، در مکان سوم جدول رده بندی فوتبال باشگاهی پرتغال باقی ماند.

در دیگر دیدار روز نخست هفته هشتم، اسپورتینگ ۳-یک میهمانش ژیل ویسنته را از پیش رو‌ برداشت و با ۱۳ امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داد. 

در روز دوم هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های پرتغال، شنبه نهم مهرماه تیم صدرنشین بنفیکا میهمان ویتوریو گیمارش است، چاوز میزبان استوریل است و پورتیموننز میهمان ویزلا خواهد بود.

 

کد خبر 202739

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید