شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۰۶:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های فجر شهید سپاسی، شمس آذر و استقلال ملاثانی برای حفظ جایگاه شان با حریفان رقابت می کنند.

به گزارش پیام خبر، هفته هشتم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، سه شنبه نوزدهم مهر برگزار می شود که تیم شمس آذر قزوین از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه میهمان مس شهر بابک است.
شمس آذر که با ۱۶ امتیاز صدرجدول را در اختیار دارد باید برای حفظ جایگاهش از سد مس شهر بابکی بگذرد که تنها هشت امتیاز به دست آورده و مکانی بهتر از یازدهمی در اختیار ندارد.
استقلال ملاثانی رده دومی از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود و در صورت کسب پیروزی و توقف شمس آذر، می تواند طعم صدرنشینی را بچشد.
فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز سه شنبه نوزدهم مهر به میزبانی ورزشگاه حافظیه رودرروی میهمانش امید وحدت مشهد قرار می گیرد.
زردپوشان که با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند با توجه به نتایج تیم بحران زده امید وحدت، بازی آسانی پیش رو خواهند داشت و می توانند جایگاه فعلی را تثبیت کنند.
تیم های پارس جنوبی جم و شهرداری همدان نیز که مکان های چهارم و پنجم جدول لیگ دسته اول را در اختیار دارند برای عقب نماندن از قافله مدعیان این فصل، میزبان تیم های آرمان گهر سیرجان و چوکا تالش هستند و هیچ چیز جز کسب سه امتیاز، نمی تواند آن ها را راضی کند.
در سایر دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران، دریا بابل با خلیج فارس ماهشهر و سایپا تهران با ون پارس اصفهان بازی می کنند.

 

کد خبر 202897

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید