جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: غرفه داران حاضر در نمایشگاه تخصصی خصوصی ویلاسازی با یک تشکل، تیم و با انجمن بسیار قوی وارد این عرصه شوند تا ما بتوانیم با این انجمن ها بیشتر در حوزه تجارت و صادرات دانش و خدمات فنی همکاری داشته باشبم.

به گزارش پیام خبر، «محمد رضا عباس زاده» در حاشیه برگزاری اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی ویلاسازی و در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه از همه اقوام و گروهها در مشهد ساکن هستند و مشهد به عنوان بزرگترین شهر زیارتی و گردشگری کشور همراه با ظرفیت های خاص می باشد، برگزاری این نمایشگاه ها در مشهد که بعد از تهران بزرگترین و مهم ترین شهر کشور است، ضروری به نظر می رسید.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی با اشاره به استقبال ساکنین مشهد از ساخت اقامت گاههای ویلایی یا باغی در اطراف مشهد؛ گفت: گاهی یک شهرنشین نیاز دارد تا از فضای پرتلاطم شهری خارج شود تا به آرامش برسد و ساخت وبلاها در خارج از شهر موجب آرامش انسان می شود.

 

وی به نمایشگاه و فواید برگزاری آن اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توصیه من در جهت توسعه کسب و کار، چگونگی شناخت بازار هدف، حضور در بازار خارجی و شرکت در نمایشگاههایی که در خارج از کشور برگزار می شود، است، بر اساس تفاهم نامه های استاندار خراسان رضوی با کشورهای همسایه، خروجی آن برگزاری این نمایشگاه ها است که باید در آن کشورها مستقر شود و مراکز دائمی تجاری در آنجا ایجاد کنیم.

 

عباس زاده با بیان اینکه حدود 9 کشور در همسایگی ایران هستند که قابلیت ایجاد مراکز تجاری دائم به ویژه در صنعت ساختمان را دارند؛ گفت: غرفه داران حاضر در این نمایشگاه با یک تشکل، تیم و با انجمن بسیار قوی وارد این عرصه شوند تا ما بتوانیم با این انجمن ها بیشتر در حوزه تجارت و صادرات دانش و خدمات فنی همکاری داشته باشبم.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی افزود: دنیا بدون مرز است همه مرزها برداشته شده، همه باید با هم کار کنیم و این باهم کار کردن پیامد این نمایشگاهها است، ما در این نمایشگاه ها ساخته ها و دستاوردهای هم را می بینیم، از یکدیگر الگو می گیری

 

کد خبر 203296

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید