یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۶:۲۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شب نخست از هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، جدال نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان در گروه D برای صعود خواهد بود.

به گزارش پیام خبر، شب نخست از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا سه شنبه دهم آبان ماه برگزار می شود که در گروه A، تیم لیورپول انگلیس از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به میزبانی ورزشگاه آنفیلد رودرروی ناپولی ایتالیا قرار می گیرد.
بازی رفت با برد پرگل ۴-یک ناپولی به پایان رسید و تیم نزول کرده لیورپول برای جبران آن شکست بازی می کند.
گلاسکو رنجرز اسکاتلند نیز میزبان آژاکس آمستردام است.
در جدول رده بندی ناپولی و لیورپول با ۱۵ و ۱۲ امتیاز صعودشان به یک هشتم مسجل شده و آژاکس با سه و گلاسکو بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.
نماینده هلند با توجه به پیروزی ۴-صفر بازی رفت، صعودش به لیگ اروپا قطعی است مگر اینکه گلاسکو با برد پنج-صفر معادلات را بر هم بزند.
در گروه B، بایر لورکوژن آلمان که از رسیدن به یک هشتم بازمانده از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روز سه شنبه در بای ارنا میزبان کلوپ بروژ بلژیک ۱۰ امتیازی و صدرنشین خواهد بود.
پورتو پرتغال رده دومی نیز به همراه مهدی طارمی و به میزبانی ورزشگاه دراگائو به مصاف اتلتیکو مادرید بحران زده می رود.
از این گروه کلوب بروژ و پورتو به دور بعد راه یافته اند و نماینده پرتغال می تواند با سه امتیاز و توقف بروژ، با صدرنشینی راهی یک هشتم شود.
اتلتیکو پنج امتیازی و لورکوزن چهار امتیازی در شب پایانی برای رسیدن به لیگ اروپا تلاش می کنند.
در گروه C تیم های بایرن مونیخ آلمان و اینترمیلان ایتالیا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به میزبانی ورزشگاه آلیانز دیداری تشریفاتی را برگزار خواهند کرد.
صعود بایرن و اینتر به عنوان تیم های اول و دوم قطعی شده و شاید جذابیت این بازی به دلیل روند ادامه دار بردهای نماینده آلمان و یا گرفتن انتقام اینتر به خاطر شکست مسابقه رفت باشد. 
بارسلونا اسپانیا هم که حضورش در لیگ اروپا مسجل شده میهمان ویکتوریا پلژن انتهای جدولی و‌ بدون امتیاز است.
در گروه D که همه معادلات را بر هم زده و هنوز تکلیف تیم های صعود کننده مشخص نیست، مارسی فرانسه از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه دهم آبان ماه پذیرای تاتنهام انگلیس خواهد بود.
اسپورتینگ پرتغال هم میزبانی بازی با اینتراخت فرانکفورت آلمان را بر عهده دارد.
در جدول رده بندی گروه D تیم تاتنهام با هشت امتیاز صدرنشین است و تیم های اسپورتینگ و مارسی با امتیاز مشابه هفت و بر حسب تفاضل گل، رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.
مارسی نیز با شش امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

 

کد خبر 203324

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید