شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۱۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مشترکان خانگی، تجاری و ارگانی و سازمانی، انواع مشتریان شرکت مخابرات هستند که حجم قابل توجهی از بدهکاران به شرکت مخابرات را مشترکان ارگانی و سازمانی تشکیل می دهند.

به گزارش پیام خبر، مشترکان خانگی، تجاری و ارگانی و سازمانی، انواع مشتریان شرکت مخابرات هستند که حجم قابل توجهی از بدهکاران به شرکت مخابرات را مشترکان ارگانی و سازمانی تشکیل می دهند.

محمدرضا بیدخام، در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت مخابرات خط‌های تلفن ثابتی که بدهی دارند را مسدود می‌کند؟ گفت: شرکت مخابرات با خطوطی که بدهی دارند مطابق با مصوبات سازمان تنظیم مقررات، برخورد می‌کند. اگر مشتری برای تصفیه حساب به شرکت مخابرات اقدام نکند مطابق با قانون بعد طی پروسه ۱۳ ماهه شرکت مخابرات اقدام به جمع‌آوری خط مشترک می‌کند.

سخنگوی شرکت مخابرات ادامه داد: اگر مشترک خط ثابت بدهی را پرداخت کرد در صورت موجود بودن خط برای مشترک وصل خواهند شد و در صورت ناموجود بودن خط قدیمی، خط جدید به مشترک داده خواهد شد.

وی با رد خبر افزایش تعرفه شرکت مخابرات در زمینه تلفن‌های خانگی، تصریح کرد: پیشنهادی کمیسیون تنظیم مقررات باهدف افزایش تعرفه شرکت مخابرات تنظیم و این پیشنهاد مورد موافقت شورای رقابت قرار گرفت و به ستاد تنظیم بازار ارسال شد.

بیدخام با اشاره بررسی این پیشنهاد از سوی ستاد تنظیم بازار و ابلاغ یک دستورالعمل به شرکت مخابرات، افزود: دستورالعمل ستاد تنظیم بازار نحوه تنظیم هزینه‌های ماهیانه و خدمات مکالمات صوتی مشترکان را به شرکت مخابرات اعلام می‌کرد که مطابق با آن مشترکان تهرانی با پرداخت ماهیانه ۲۰ هزارتومانی از آیتم خدمات صوتی در صورت حساب مشتریان بهره می‌گیرند و مشتریان با پرداخت این مبلغ می‌توانند از ۴ هزار و ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین شهری و یا ۵۹۲ دقیقه مکالمه بین استانی و ۳۱۲ دقیقه مکالمه همراه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه نحوه ارائه خدمات به استان‌ها با تهران متفاوت است، گفت: در سایر استان‌ها مشتریان با پرداخت ۱۵ هزار تومان در صورت حساب آن‌ها می‌توانند ۳ هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه بین شهری، ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین استانی و ۲۳۸ دقیقه مکالمه با همراه استفاده کنند. همچنین در سایر شهر‌ها مشترکان به منظور استفاده از این خدمات با پرداخت ۱۰ هزار تومان در صورت حساب می‌توانند از ۲ هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه بین شهری، ۳۵۵ دقیقه بین استانی و ۱۹۰ دقیقه مکالمه همراه بهرمند شوند.

به گفته بیدخام؛ شرکت مخابرات افزایش تعرفه در هیچ بخشی اعمال نکرده است و تعرفه‌ها ثابت ماندند.

بیدخام تعداد مشترکان خانگی در کشور را حدود ۲۹ میلیون مشترک دانست و افزود: در سال‌های اخیر شاهد کاهش تعداد مشترکان خانگی نبودیم و حتی گزارش‌های مبنی بر افزایش تعداد مشترکان داخلی به دست ما رسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشخص شده است که کدام مشترکان بیشترین بدهی را شرکت مخابرات دارند؟ گفت: مبالغ بدهی مشترکان متفاوت است مشترکان خانگی، تجاری و ارگانی و سازمانی جزو مشتریان ما محسوب می‌شود که حجم قابل توجهی از بدهکاران به شرکت مخابرات مشترکان ارگانی و سازمانی هستند. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 203410

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید