جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۳۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از تخصیص پاداش کاهش مصرف به مشترکین کم مصرف خبر داد.

به گزارش پیام خبر، علی جان صادق پور با اعلام ضوابط ابلاغ شده از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: با توجه به کاهش شدید منابع آبی به علت عدم بارش باران مناسب، برای مصرف بهینه آب پاداش کاهش مصرف به مشترکین کم مصرف تخصیص داده شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس با تاکید بر همکاری مردم و مدیریت مصرف ادامه داد: وزارت نیرو نیز به منظور کاهش مصرف و تشویق مشترکین خانگی ضوابط تشویقی را ابلاغ کرده است.

وی تصریح کرد: آن دسته از خانوارهایی که مصرف آب آنها در حد الگوی مصرف یا پایین تر باشد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به میزان نرخ یارانه آب معادل 33 هزار و 622 ریال به ازای هر متر مربع پاداش در یافت میکنند.

صادق پور افزود: مشترکینی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آنها کمتر از الگو باشد به میزان کاهش مصرف نسبت به سال گذشته و مشترکینی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آنها بیشتر از الگو است و میزان مصرف آنها پس از ابلاغ این دستور از عمل پایین تر از الگوی مصرف شده است به میزان کاهش نسبت به الگوی مصرف، شامل پاداش می شوند.

وی در پایان اضافه کرد: طبق ابلاغ شرکت مهندسی آبفا کشور، مصارف موضوع این ابلاغیه مشمول واحد های دارای موانع قرائت، شکستگی، واحد های خالی از سکنه و اقامتگاه های غیر دائم نمی شود.

 

کد خبر 203497

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید