یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

افزایش شهرهای آبی در نقشه کرونا فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از افزایش شهرهای رنگ آبی در استان فارس بر اساس آخرین اعلام رنگبندی نقشه کرونا در استان فارس خبر داد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر سید وحید حسینی با اشاره به حذف رنگ های قرمز و نارنجی از نقشه کرونا در فارس گفت: هم اکنون ۱۷ شهر خرم بید؛ سرچهان؛ پاسارگاد؛ ارسنجان؛ خرامه؛ سروستان؛ خفر؛ استهبان؛ نی ریز؛ داراب؛ قیر و کارزین؛ خنج؛ اوز؛ زرقان؛ بیضاء؛ ممسنی و کازرون در وضعیت زرد و دیگر شهرستان های استان از جمله شیراز، در وضعیت آبی قرار دارد.

او با ابراز خرسندی از کاهش آمارهای کرونا در استان طی هفته های اخیر، اظهار کرد: با این وجود فصل سرما همواره با افزایش شیوع بیماری های تنفسی در جامعه همراه بوده و همین امر اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را ضروری می سازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز سالمندان، کودکان، بیماران زمینه ای و مادران باردار را از جمله گروه هایی برشمرد که می بایست نسبت به رعایت بهداشت، توجه بیشتری داشته باشند.

دریافت دزهای سوم و یادآور واکسن کرونا به ویژه در گروه های یاد شده، دیگر توصیه مسوول ارشد حوزه سلامت استان فارس بود.

دکتر حسینی از تلاش های شبانه روزی و خدمات اساتید، پزشکان و مدافعان سلامت استان برای دستیابی به وضعیت کنونی و کاهش آمارهای کرونا در فارس، قدردانی کرد.

 

کد خبر 203563

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید